1. سایت موفقیت
  2. دوره و سمینار
  3. سمینارهای استر هیکس
  4. کتاب بخواهید تا به شما داده شود – استر هیکس

کتاب بخواهید تا به شما داده شود – استر هیکس

بخواهید تا به شما داده شود استر هیکس
نویسنده کتاباستر هیکس
نوع کتابکتاب دیجیتال
کیفیت کتابتایپ شده
زبان کتابفارسی
تعداد صفحه226
حجم کل19.5 مگابایت

دانلود کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

استر هیکس ( Esther Hicks ) متولد 5 مارس 1948 سخنران نویسنده الهام بخش آمریکایی است که این کتاب را با همکاری همسرش جری هیکس نوشته است. استر هیکس کتاب های زیادی در مورد قانون جذب تالیف کرده و توسط انتشارات خودش ( مجموعه آبراهام ) به چاپ رسانده و میتوان گفت کتاب ها و سخنرانی های او همیشه پرطرفدار بوده است .

با مطالعه کتاب بخواهید تا به شما داده شود ( Ask and It Is Given ) یاد می گیرید که چگونه ارتعاش های ذهنی خود را به سوی اهداف تان بفرستید و به آرزوهای خود دست یابید. این کتاب از دو بخش تشکیل شده که بخش اول شامل 21 فصل است و در آن به ما یاد می دهد که این قانون جذب چگونه عمل میکند ؟ و در بخش دوم شامل 22 مرحله و یکسری تمرین است که خودمان را با خواسته هایمان هماهنگ کرده و بتوانیم آنها را جذب و دریافت کنیم .

کتاب بخواهید تا به شما داده شود خانوم استر هیکس توسط تیم سایت موفقیت 98 ترجمه و با فرمت PDF و همچنین اپلیکیشن اندروید برای دوستانی که مایل هستند در تلفن همراه مطالعه کنند برای به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است . این کتاب با فونت ایران سنس و کیفیت خوانایی بالا مطابق با تمام کتاب های دیگر موجود در سایت می باشد.

عزیزانی که مایل هستند به سرعت با قانون جذب آشنا شوند باید این را بدانند که حتی کلمه قانون جذب ( Law of attraction ) در ابتدا توسط استر هیکس ابداع شده و آبراهام ( شخصتی که استر با اون ارتباط برقرار میکند ) یکی از بهترین منابع اطلاعاتی است که احتمالا با او آشنا خواهید شد .

کتاب بخواهید تا به شما داده شود
کتاب بخواهید تا به شما داده شود

 

پس از مطالعه کتاب پیشنهاد میکنیم حتما سمینار های استر هیکس موجود در سایت را نیز که شامل پرسش و پاسخ و … هست مشاهده کنید :

نتیجه‌ای پیدا نشد.

کتاب بخواهید تا به شما داده شود توسط تیم سایت موفقیت 98 برای کاربران عزیز تهیه شده است . کیفیت فایل PDF به صورت تایپ شده با فونت ایران سنس می‌باشد . جهت بررسی کیفیت 4 صفحه ابتدایی کتاب به صورت عکس قرار گرفته است :

نگاهی به محتوای کتاب بخواهید تا به شما داده شود

انسان جوری خلق شده که قادر است به هر چیزی که فکر می‌کند، دست پیدا کند. خداوند بخشنده ما را طوری آفریده که قادر هستیم تمام آرزوها و رویاهای مان را به دست بیاوریم. تنها راه این مسئله ایجاد هماهنگی بین ارتعاشات ذهن و خواسته هایتان است. اتفاق های خوب، خوشبختی، پیروزی به صورت مداوم به سوی ما جاری است. تنها علت اینکه نمی‌توانیم به همه این اتفاق های خوب برسیم مقاومتی است که در ذهن خود برای این خوبی ها ایجاد می کنیم.

کتاب “بخواهید تا به شما داده شود” اثر استر هیکس باعث می شود تا یاد بگیریم که مقاومت ذهنمان را در برابر دریافت پیروزی و خوشبختی از طرف خدا از بین ببریم. این کتاب از دسته کتابهای روانشناسی موفقیت بوده که برای گروه سنی بزرگسال مناسب است. اگر دوست دارید یاد بگیرید که چطور با قانون جذب به خواسته های تان برسید این کتاب برای شماست.

این کتاب باعث شناخت احساس مخاطب به عنوان کلیدی ترین و اساسی ترین عامل می‌شود و از او می‌خواهد تا حواسش را در هر لحظه جلب کند. استر و جری می گویند که همیشه نباید همه چیز در حالت خوب باشد تا احساس مطلوب داشته باشیم.

بخش اول : مسائلی که میدانیم ولی فراموش کردیم و باید برای‌مان یادآوری شود. ( همچون تأثیر احساس و مدیریت احساس )

بخش دوم : فرآیندهایی که باعث می‌شود تا چیزهایی که به یاد آورده ایم چه جوری با افکارمان به دست آوریم. ( تولید ارتعاش )

چرا باید کتاب بخواهید تا به شما داده شود را مطالعه کنید ؟

نمی‌دانم الان که این مقاله را می خوانید از زندگی خود چه می‌خواهید؟ دنبال یک رابطه خوب با همسر یا فرزند خود یا حتی اطرافیان هستید؟ برای وضعیت مالی خود نگرانید؟ به دنبال کار مناسبی می گردید؟ یا مجردید و آرزوی داشتن یک همسر ایده آل را دارید؟ اگر یکی از این موارد و همه آنها جز آرزوهای شماست به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما این کتاب را مطالعه کنید.

این کتاب راه حل مناسبی است که به شما می گوید از چه راهی خوشحال باشید. چگونه زندگی کنید. همینطور راه های اشتباه در زندگی را به شما نشان می‌دهد و یاد میگیرید که چگونه از خود راه های نادرست را دور کنید.

در کتاب بخواهید تا به شما داده شود چه چیزی یاد میگیریم ؟

استر هیکس در این کتاب به شما یاد می دهد که چگونه به کمک قانون جذب زندگی خود را به سوی خوشحالی و موفقیت سوق دهید. اساس قانون جذب  به شما می گوید که احساس خوب موجب اتفاقات خوب است. از این قانون می‌تواند در همه لحظات زندگی استفاده کرد و نتیجه مطلوبی از آن گرفت.

خیلی از ما به دنبال به دست آوردن پول و ثروت هستیم ولی با همه کار و تلاش شبانه‌روزی هنوز به آن نرسیدیم با مطالعه کتاب بخواهید تا به شما داده شود متوجه می شویم که زندگی و طرز فکر این افراد به جای پول و ثروت، روی نبودن ثروت و کم و کاستی های آن متمرکز شده است. این افراد همیشه احساس بدی نسبت به پول دارند، چون پولی را که می‌خواهند ندارند.

این کتاب به شما یاد می دهد که قانون جذب با احساس شما کار را انجام می دهد نه با آن چیزی که می‌خواهید، برای مثال درست است که شما دوست دارید که پول بیشتری در زندگی خود داشته باشید ولی وقتی در وجودتان حس کمبود و نگرانی کنید پول بیشتر که وارد زندگی خود نکردید هیچ، حتی باعث می شود که با این احساس پول از دست شما بیشتر برود. اینکه در چه شرایطی هستید مهم نیست. این کتاب به شما روش هایی یاد میدهد تا بتوانید در همه مراحل زندگی خودتان تغییرات اساسی بدهید. با مطالعه این کتاب متوجه می شوید که با فهم درست از روابط، ثروت، سلامتی می توانید زندگی خودتان را متحول کنید.

مطالب این کتاب مثل شاه کلید برای حل کردن مشکلات زندگی شما و دستیابی به خواسته هایتان عمل می‌کند. در کتاب “بخواهید تا به شما داده شود” یاد میگیریم که چطور احساسات و خواسته هایمان را هماهنگ و هم فرکانس کنیم.

استرهیکس در کتابش به ما یاد می دهد که چگونه با بخش “غیرمادی” وجود خودتان ارتباط برقرار کنید. با این روش ذهن شما بیدار شده و اشتیاق زندگی‌ شاد در شما نمودار می‌کند.

برخی از مطالب کتاب بخواهید تا به شما داده شود

انواع افکار انسان

  • افکار مثبت : نگرشی خوش بینانه به زندگی، تمرکز بر روی جنبه های خوب و سازنده موضوعات مختلف
  • افکار منفی : تفکری که باعث ناکارامد جلوه دادن امور است ، هر فکری که مانع موفقیت می شود

مراحل قانون جذب

مرحله اول : خواستن

  • مشخص کردن خواسته خود
  • واضح بودن خواسته ( طوری که آن را جلوی چشمانتان ببینید )
  • دور ریختن تمام محدودیت‌ها
  • مراقبت در طرح معنای خواسته

مرحله دوم : ایمان داشتن

  • ایمان به عملی شدن خواسته خودتان

مرحله سوم : هم جهت شدن

  • تبدیل‌ شدن به بزرگ ‌ترین طرفدار قلبتان
  • حمایت از خواسته خودتان با تمام وجود
  •  آماده سازی مقدمات حضور برآورده شدن خواسته تان
  • استفاده از نیروی شگفت‌انگیز تصور

تعاریف قانون جذب

  1. قانون جذب نماد قدرت خالق جهان است.
  2.  محبت وعلاقه، عشق  و دوست داشتن را جذب می کند.
  3.  افکار و موقعیت های برابر، همدیگر را جذب می کنند.
  4. به هرچیزی که فکر کنید، در زندگی‌تان دریافت می‌کنید.
  5. شما درباره هر موضوعی که فکر کنید، در زندگی تان همان پدیدار می‌شود.
  6. فکرهای مثبت، اتفاقهای مثبت را به خود جذب می کند. افکرهای منفی، اتفاقهای منفی را به خود جذب می کند.
  7. اگر فکر و ذهن خود را در مورد مشکلات و گرفتاریهای زندگی مشغول کنید، باعث بروز گرفتاری‎‌های زیادی می ‌شود.
  8. با فکرهای خوب و مثبت در انتظار موفقیت برای زندگی خود و ایجاد کامیابی باشید.
  9. تنها آرزو کردن کافی نیست،ب لکه باید ایمان شدید و اشتیاق برای آنچه را که می‌خواهید داشته باشید.
  10. برای اینکه فکرهای شما در زندگیتان حقیقت پیدا کند ، باید آنها را زیاد تکرار کنید و به آن احساس خوب،میل وعلاقه نیز اضافه کنید.
  11. ذهن مثل آهنربا، هرچیز مشابه را به خود جلب می‌کند.
  12. انرژی های شبیه به هم،همدیگر را جذب می کنند.
  13.  فکر شما شیوه زندگی شما را معین می کند.

خلاصه نکات کلیدی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

  1. درس این کتاب را می‌توان اینگونه بیان کرد که به هر چیزی فکر کنیم چه خوب یا بد، خواسته یا ناخواسته آن را به دست می‌آوریم.
  2. عقاید و افکاری که الان آنها را ملکه زندگی خود کردیم یک روز جزو افکار سطحی ما بودند.
  3. اگر واقعا تصمیم دارید به خواسته های خودتان برسید نباید با افکار منفی جلوی برآورده شدن آنها سد ایجاد کنید.
  4. هر فکری که در ذهن شما پرورش پیدا می‌کند شما را از خواسته های تان دور یا به آن نزدیک می کند.
  5. همیشه به یاد داشته باشید چه بخواهید و راضی باشید یا نخواهید و از زندگی ناراضی باشید زندگی‌تان در جریان است. پس سعی کنید لحظه های زندگی تان ذت صرف یک چیز خاص نکنید.
  6. شاید برایتان این حرف غیر موجه باشد ولی شما به باید به اندازه کافی خودخواه باشید تا بتوانید راحتی و خوشبختی را به دست آورد.
  7. مطالب کتاب به شما یاد می دهد که چطور خواسته‌ها و آرزوهایتان را از کائنات درخواست کنید.
  8. باور کردن اینکه ممکن است دیگران در زندگی ما تاثیر بگذارند یکی دیگر از درس‌های این کتاب است.
  9. به ما یاد می دهد که  تمام روابط ،شغل، پول، سلامتی و غیره تحت تاثیر قوانین جهان هستی است.
  10. روش تحقق آرزوها و رویاهای تان را می آموزید.
  11. یاد می گیریم که هر فردی از لحظه تولد، در طول زندگی حق دارد که با شادی و نشاط زندگی کند.
  12. به شما آموزش می دهد که چطور به حقب که خدا به ما داده دست پیدا کنیم.

سعی کنید همه عادت های بد و سخت زندگی خود را کنار بگذارید و همه چیز را راحت بگیرید. همیشه به یاد داشته باشید زندگی نمایشی کوتاه است که نباید آن را زیاد جدی گرفت. همه ما چه سخت بگیریم و با افکار منفی خود را آزار دهیم یا زندگی را آسان گرفته و با افکار مثبت طی این مسیر کنیم عمر میگذرد. انسان موجودی هوشمند بوده که در محیطی پر از تضاد ها به سر می برد پس باید این نتیجه را بگیرد که برای ادامه زندگی اش لحظه های شاد و پر از موفقیت را به سمت خود جذب کنند. آرزوی ما برابتان این است که با خواندن این کتاب به حالتی برسید که خودتان را دوست داشته باشید و با قدردانی از خود شاد زندگی کنید.

آرزویمان این است که در دنیایی که همه موجودات و حتی اجسام فرکانس دارند، به شما یاد دهیم که چطور با استفاده از دانش آفرینش آگاهانه امواجی را از مغز خود ساطع کنید که شما را به آرزوهای دلخواهتان برساند و مردم، اطرافیان، زندگی را از همه بیشتر خودتان را دوست داشته باشید به امید آن است.

فهرست محتوای کتاب بخواهید تا به شما داده شود

آنچه ما می‌دانیم، ممکن است شما آنها را فراموش کرده باشید. چیزهایی که به یاد آوردن آنها برای تان حائز اهمیت است

  • فصل اول: احساس رضایت در همین لحظه
  • فصل دوم: ما به قول خود در برابر شما عمل می‌کنیم ، ما به شما یادآوری می‌کنیم که کیستید
  • فصل سوم: شما خود، واقعیت خود را محقق می‌سازید
  • فصل چهارم: چگونه می‌توانم از این جا به آنجا برسم؟
  • فصل پنجم: اصول ساده و اولیه شناخت، همه چیز را با هم هماهنگ می‌کند
  • فصل ششم: قانون جذب، قدرتمندترین قانون طبیعت
  • فصل هفتم: شما سرشار از تفکرات پیشرو و سازنده هستید
  • فصل هشتم: شما یک گیرنده و فرستنده ارتعاشی هستید
  • فصل نهم: ارزش های پنهان در واکنش های احساسی شما
  • فصل دهم: سه روش برای دستیابی به آنچه می‌خواهید باشید، انجام دهید یا داشت باشید
  • فصل یازدهم: با تمرین و پشتکار می‌توانید به موجودی شاد و صاحب خلاقیت آگاهانه بدل شوید
  • فصل دوازدهم: مهار نقطه تعادل احساسات تان در اختیار شماست
  • فصل سیزدهم: بگذارید احساسات تان شما را راهنمایی کنند
  • فصل چهاردهم: چیزهایی که پیش از ورودتان می‌دانستید
  • فصل پانزدهم: شما موجودی کامل و در عین حال رو به رشد، در دنیای کامل رو به رشد، در این عالم کامل رو به رشد هستید
  • فصل شانزدهم: در این دنیای باشکوه ناهمگون، شما شریک خلاقیت ها هستید
  • فصل هفدهم: کجا قرار دارید و مایلید کجا باشید؟
  • فصل هجدهم: شما می‌توانید به تدریج امواج ارتعاشی خود را تغییر دهید
  • فصل نوزدهم: تنها شما می‌دانید راجع به خود چه حسی دارید
  • فصل بیستم: مختل کردن آزادی دیگران به بهای آزادی خودتان تمام خواهد شد
  • فصل بیست‌و یکم: شما تنها ۱۷ ثانیه از ۶۸ ثانیه ای که برای کامیابی لازم دارید، عقب هستید
  • فصل بیست‌و دوم: درجات مختلف راهنمای احساسی شما

روش هایی برای کمک به شما جهت رسیدن به آنچه که در حال حاضر به یاد دارید

  • روش اول: قدرشناسی بی حد و اندازه
  • روش دوم: جعبه جادویی خلاقیت
  • روش سوم: کارگاه خلاقیت
  • روش چهارم: واقعیت مجازی
  • روش پنجم: بازی فراوانی
  • روش ششم: مراقبه و رسیدن به بالاترین سطح ارتعاشی
  • روش هفتم: ارزیابی رویاها
  • روش هشتم: دفتر جنبه‌های مثبت
  • روش نهم: فیلم‌نامه نوسی
  • روش دهم: روش زیر بشقابی
  • روش یازدهم: هدفمند کردن هر بخش
  • روش دوازدهم: بهتر نبود اگر… ؟
  • روش سیزدهم: کدام فکر حس بهتری میدهد ؟
  • روش چهاردهم: نظم بخشیدن به بی نظمی ها برای شفافیت بیشتر
  • روش پانزدهم: کیف پول
  • روش شانزدهم: چرخش محوری
  • روش هفدهم: گردونه تمرکز
  • روش هجدهم: یافتن جایگاه احساسی
  • روش نوزدهم: کنار گذاشتن مقاومت برای خلاص شدن از بدهی
  • روش بیستم: واگذاردن کار به مدیر
  • روش بیست و یکم: بازپس گیری تندرستی ذاتی (قانون جذب و سلامتی)
  • روش بیست و دوم: بالا بردن درجه احساسات
  • کلام آخر
کتاب بخواهید تا به شما داده شود

با مطالعه کتاب بخواهید تا به شما داده شود ( Ask and It Is Given ) یاد می گیرید که چگونه ارتعاش های ذهنی خود را به سوی اهداف تان بفرستید و به آرزوهای خود دست یابید. این کتاب از دو بخش تشکیل شده که بخش اول شامل 21 فصل است و در آن به ما یاد می دهد که این قانون جذب چگونه عمل میکند ؟ و در بخش دوم شامل 22 مرحله و یکسری تمرین است که خودمان را با خواسته هایمان هماهنگ کرده و بتوانیم آنها را جذب و دریافت کنیم .

URL: https://www.success98.ir/ask-and-it-is-given/

نویسنده: استر هیکس

نام: کتاب بخواهید تا به شما داده شود

Url: https://www.success98.ir/ask-and-it-is-given/

نویسنده: استر هیکس

ISBN: 17857

تاریخ انتشار: 2021-12-21

فرمت: https://schema.org/EBook

امتیازدهی ویرایشگر:
5

1 دیدگاه برای کتاب بخواهید تا به شما داده شود – استر هیکس

  1. سوگل

    سلام
    خیییییییییییییییلی کتاب عالی بود
    کتاب های خانم اتر هیکس خیلی عالیه
    ممنونم که قرارش دادین
    کاش کتاب صوتی هم ازش بگذارید توی سایت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *