1. سایت موفقیت
  2. دوره و سمینار
  3. سخنرانی‌های جول اوستین
  4. ارزش خود را بدانید – جول اوستین

ارزش خود را بدانید – جول اوستین

سخنرانجول اوستین
مدت زمان30 دقیقه
نوع سمینارتصویری
کیفیت سمینار720p ( خوب )
زبان سمینارزیرنویس فارسی
تعداد قسمت1
حجم کل170 مگابایت

سخنرانی جول اوستین ارزش خود را بدانید

بسیاری از ما بر این تصور هستیم که ارزش ما به دارایی و اسم و رسم ماست ، این طور برداشت کرده ایم که اگر فلان خودرو لوکس را داشته باشیم یا در محله بالا شهر زندگی کنیم ارزش خود را افزایش داده ایم . و برعکس تصور میکنیم چون وضع مالی خوبی نداریم ارزش چندانی هم نداریم یا چون یک مادر خانه دار هستیم ارزش ما کمتر از یک خانوم دکتر است .

دقت کنید که ارزش تمامی انسان ها با یکدیگر برابر است چون ارزش همه چیز از خالق آن سرچشمه میگیرد . این که شما چه شغلی دارید یا چه قدر درامد دارید فقط مسائلی گذراست که ممکن است در طول زندگی چندین بار کم یا زیاد شود .

اگر ارزش خود را بر مبنای درامد ، شغل ، خودرو و خانه قرار دهید با از دست دادن هر کدام از آنها دچار ناراحتی شده و احساس پوچی می کنید .

تصور کنید که یک ساعت مچی را به شما هدیه میدهند ، در نگاه اول با خود قیمتی مثلا حدود 60 هزار تومان را برای آن حدث میزنید چون از نظر ظاهری یک ساعت ساده را دیده اید و نکته خواصی نظر شما را جلب نکرده است اما زمانی که کنجکاو شده و به دنبال قیمت آن هستید از مغازه ها یا فروشگاه های اینترنتی ساعتی مشابه را پیدا کرده و قیمت میگیرید متوجه می شوید که چون این ساعت را یک شرکت معتبر ساخته قیمتی 10 برابر آن چیزی که تصور میکردید دارد .

بله درست است که ساعت از نظر ظاهر یا امکانات چیز خواصی ندارد اما چون سازنده آن یک برند معروف و معتبر است قیمت آن گران تر از تصور شماست .

این موضوع دقیقا برای شما نیز صدق میکند . ارزش واقعی شما را خالق شما هنگام خلقت به شما داده و شما را شاهکار آفرینش نامیده است . به خودتان و توانایی های درونتان نگاه کنید تا متوجه شوید که چه قدر شگفتی در وجود شماست که با هیچ معیاری قابل سنجش نیست .

نه هیچکس و نه خود شما نمیتوانید ارزش خود را بالا برده یا پایین آورید . ارزش تمامی انسان ها با هم برابر است . ثروت ، مقام و … تنها دستاورد های شما در طول زندگی شماست که میتواند هر لحظه کاهش یا افزایش یابد .

1 دیدگاه برای ارزش خود را بدانید – جول اوستین

  1. r

    سلام
    واقعا موافقم با حرفای این کلیپ
    مشکل این هست که ما خیلی وقتها خودمون قدر خودمون رو نداریم و ارزش خودمون رو نمیدونیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *