1. سایت موفقیت
  2. فیلم و مستند
  3. فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید – Think and Grow Rich

فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید – Think and Grow Rich

نویسندهناپلئون هیل
مدت زمان1 ساعت و 46 دقیقه
نوع مستندفیلم سینمایی
کیفیت مستند1080p ( عالی )
زبان مستندزیرنویس فارسی
تعداد قسمت1
حجم کل885 مگابایت

دانلود فیلم بیندشید و ثروتمند شوید میراث

در سال 2017 فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید ( Think and Grow Rich – The Legacy ) با ارائه خلاصه از مفاهیم اصلی موجود در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ساخته شد ، محتویات فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید شامل برترین داستان های آموزنده داخل کتاب ، داستان های واقعی از کارآفرینان و افراد موفق فعلی و همچنین توضیحاتی علمی برای اثبات و توضیح عملکرد ذهن و قدرت قانون جذب و ارتعاش می باشد .

گر چه فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید هیچگاه جای اطلاعات کامل این کتاب را نمی گیرد و پیشنهاد می شود حتما کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را که با کیفیت عالی در سایت منتشر کردیم را مطالعه کنید ، اما محتوای فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید نیز به دلیل جدید بودن و همچنین تصویر سازی داستان ها بسیار ارزشمند است .

داستان های برتر کتاب که داستان بزرگ شدن ادیسون ، سه قدم مانده تا طلا ، داستان هنری فورد ، داستان آتش کشیدن کشتی ها ، داستان گولیلمو مارکونی ، داستان مری بتون و داستان شریک تجاری ادیسون ادوین سی بارنز است در این فیلم آمده است .

صحبت های مفید و زیادی از کارآفرینان جوان ، نویسنده های برتر ، قهرمان های ورزشی و اساتید موفقیت مثل باب پراکتور و دارن هاردی نیز در این فیلم وجود دارد که بسیار مفید و آموزنده هستند .

مبنای ساخت فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید

در سال 1908 ناپلئون هیل توسط ثروتمندترین فرد آن وقت آمریکا اندرو کارنگی به چالش کشیده شد تا 20 سال یا بیشتر وقت خود را صرف مطالعه و مشاهده دقیق روش موفقیت و کسب ثروت در افرادی که در آن زمان ثروتمند بودند کند .

اندرو کارنگی با اینکه فرد ثروتمندی بود اما هیچ حقوق و دستمزدی برای این کار ناپلئون هیل به اون پرداخت نکرد و تنها معرف ناپلئون هیل به افراد موفق و سرشناس آن زمان بود

پس از حدود 25 سال ناپلئون هیل توانست با بررسی رفتار ، عادات ، طرز فکر و داستان زندگی حدود 500 ثروتمند و فرد موفق مهم ترین اصول موفقیت در زندگی ، تجارت و جذب ثروت را پیدا کند .

برخی اسامی این لیست به گوش ما آشنا هستند . مانند هنری فورد ( بنیان گذار کارخانه خودروسازی فورد ) ، توماس ادیسون ( مخترع بزرگ آمریکایی ) یا الکساندر گراهام بل ( مخترع تلفن ) ، اما افراد بسیار زیاد دیگری هستند که شاید امروزه آنها را نشناسیم اما در آن زمان همگی جزو بزرگان و بنیان گذاران صنعتی خاص بودند .

در طول سال 1937 ، ناپلئون هیل کتاب با نام تجاری ” بیندیشید و ثروتمند شوید ”  ( Think and Grow Rich ) را که بهترین کتاب اوست ، منتشر کرد . این کتاب شامل داستان های زندگی افراد موفقیت و توضیحاتی درباره 13 اصل مهم موفقیت می باشد .

این کتاب قبلا به صورت pdf با متن روان و کامل به صورت رایگان برای کاربران سایت قرار گرفته است :

[irp posts=”21054″ name=”کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید – ناپلئون هیل”]

 

اساتید فیلم بیندشید و ثروتمند شوید
اساتید فیلم بیندشید و ثروتمند شوید

شاید فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید مدتی دیگر به دست افراد سود جو افتاده و با اسم فیلم راز 6 با قیمت بالا به فروش رسانده شود !

نسخه اصلی این فیلم با کیفیت 1080 مستقیما توسط سایت موفقیت 98 خریداری شده و با هزینه و کیفیت بالایی به صورت اختصاصی ترجمه و زیرنویس شده است . به جرات می توان گفت فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید با این کیفیت و با این زیرنویس روان در هیچ جای دیگر یافت نمی شود !

توصیه شخصی بنده این هست که فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید رو حتما چند بار ببنید ! بعد کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو مطالعه کنید و بعد از آن به سراغ سمینار های ناپلئون هیل که در سایت موجود هستند مانند شاه کلید ثروت بروید .

تمامی 13 اصل ذکر شده در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به صورت خلاصه در فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید توضیح و آموزش داده می شوند .

13 اصل ناپلئون هیل در فیلم بیندشید و ثروتمند شوید

  1. اشتیاق
  2. ایمان
  3. پیشنهاد خودکار
  4. دانش تخصصی
  5. خیال پردازی
  6. برنامه ریزی سازماندهی شده
  7. تصمیم گیری
  8. مداومت
  9. قدرت فرا ذهن
  10. انتقال جنسیتی
  11. ذهن ناخودآگاه
  12. مغز و طرز فکر
  13. حس ششم

این 13 اصل به صورت کامل تر در سمینار شاه کلید ثروت از ناپلئون هیل ، توسط خود ایشان توضیح داده شده است . این سمینار نیز در سایت موجود است :

[irp posts=”17021″ name=”شاه کلید ثروت یا 17 راز موفقیت – ناپلئون هیل”]
فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید

کارگردان: ناپلئون هیل

تاریخ ایجاد شد: 1400-09-30 17:01

امتیازدهی ویرایشگر:
5

4 دیدگاه برای فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید – Think and Grow Rich

  1. noosha

    هر چقدر بیشتر این فیلم رو نگاه میکنم بیشتر ازش نکته های جالب و زندگی ساز یاد میگیرم

  2. فرهاد بشیری

    چقدر حرفای این سخنران این فیلم جالب بود
    خوشحالم که با تهیه این فیلم توسنتم با افرادب یشتری توی این جهان پهناور اشنا بشم

  3. ساسی

    این لینکهای پیشنهادی که قرار دادین خیلی خوبه
    مکمله یادگیریمون میشه مچکرم

  4. امیر عباس صالح

    از سایت عالی شما ممنونم
    من خیلی وقته در سایت شما هستم و دارم با سایت بی نظیر شما زندگی می کینم و نتایج خیلی فوق العاده و بزرگی گرفتم
    بدون شک شما یک هستید در ایران در حوزه قانون جذب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *