1. سایت موفقیت
  2. دوره و سمینار
  3. سمینارهای ناپلئول هیل
  4. شاه کلید ثروت – ناپلئون هیل

شاه کلید ثروت – ناپلئون هیل

استادناپلئون هیل
مدت زمان2 ساعت
نوع سمینارتصویری
کیفیت سمینار720p ( خوب )
زبان سمینارزیرنویس فارسی
تعداد قسمت1
حجم کل280 مگابایت

شاه کلید ثروت یا کلید طلایی موفقیت

شاه کلید ثروت سمینار تصویری است که توسط ناپلئون هیل ضبط شده است . وی در این فایل تصویری 17 اصل موفقیت و پیروزی را توضیح میدهد که در راه عملی طراحی شده است . پس از گوش دادن به این سمینار کوتاه شما منابی این اثر قدرتمند شخصیتی را درک خواهید کرد . خلاصه ای از این اصول را در متن پایین آورده ایم اما دقت کنید که این تمام موضوع نیست .

درک این محتوا به شکل متنی بسیار سخت است . حتما محتوای ویژه را دریافت کنید تا توضیحات ناپلئون هیل در مورد شاه کلید ثروت و مثال های او را بشنوید . این سمینار در اصل درباره موفقیت در کسب و کار و جذب ثروت است .

در سمینار های دیگر سخنران ها مانند کوین ترودو نیز از ناپلئون هیل و این 17 اصل نام برده شده و سمینار شاه کلید ثروت جزو اولین اصول و پایه های قانون جذب و موفقیت است . بنابراین پیشنهاد میکنم حتما ابتدا این سمینار را گوش کنید و تمرینات ذکر شده در آن را انجام دهید و سپس دوره های دیگر را شروع نمایید .

دوستان عزیز لطفا این سمینار را بارها و بارها با دقت گوش کنید . بعضی جملات این سمینار شاید فقط یک خط به نظر برسند اما کلی مفهوم و معنی دارند . سمینار های یک ساعته دیگری از ناپلئون هیل موجود هست که به تفکیک برای هر کدام از این اصول توضیحات کافی را ارائه داده است . به مرور این سمینار ها نیز در سایت اضافه خواهد شد .

17 اصل موفقیت و کسب ثروت چیست ؟

همه می خواهند موفق شوند و اهداف خود را به دست بیاورند ، اما این راز بزرگ برای تحقق این اهداف چیست ؟ در سال 1908 ناپلئون هیل مصاحبه ای با اندرو کارنگی انجام داد که او را به تحقیق در مورد این موضوع دعوت کرد.  اندرو کارنگی در آن زمان یکی از قدرتمندترین و ثروتمند ترین افراد جهان بود .

ناپلئون هیل تمام زندگی خود را صرف تحقیق کرد و با مصاحبه با بسیاری از افراد موفق و تمرکز خود را بر عناصری از موفقیت شخصی توانست راز هایی را کشف کند .


17 اصل موفقیت و کسب ثروت

بر اساس مطالعات وی و پر فروش ترین کتاب های او ، قانون موفقیت ( Law of success 1928 )  و  بیندیشید و ثروتمند شوید ( Think and grow Rich 1937 ) ، او 17 اصل را تعریف کرد که می تواند منجر به موفقیت در تجارت شود .  که آنها به اسم 17 اصل موفقیت و پیروزی معروف شدند که از نظر ناپلئون هیل شاه کلید ثروت می باشند .

قطعی بودن هدف

برای هر چیزی که در زندگی انجام می دهید ، به یک هدف نیاز دارید . مهم نیست که هدف شخصی یا مربوط به کسب و کار است ، این اولین گام در تلاش برای موفقیت و پیروزی شما است.  میخواهید چه کاری را انجام دهید ؟ هدف مبهم شما چیست ؟ کدام گام برای رسیدن به آن لازم است (برنامه ریزی) ؟

[irp posts=”1564″ name=”ناپلئون هیل – قطعی بودن هدف”]

اتحاد ذهن

مطالعات و کارهای علمی ثابت کرده اند که افرادی که در هماهنگی کامل در هدف مشترک کار می کنند ، بیش از یک نفر به تنهایی پیروزی به دست می آورند .  به کدام شرکا نیاز دارید و انتخابشان میکنید تا به موفقیت و پیروزی در هدف خود دست یابید ؟ همکاری یک مجموعه قدرتمند از مهارت های ترکیبی ، یک عامل کلیدی برای دستیابی به موفقیت است.

ایمان کاربردی

اصل ایمان کاربردی، میل و برنامه است که باید به چیزی ملموس تبدیل شود .بنابراین شما نیاز به یک مجموعه ای از اهداف واقع بینانه برای برآورده ساختن نتایج ملموس را دارید .  این یک اصل اساسی است که توسط یک حالت ذهنی ، نگرش و اعتماد به وجود آمده است.

رفتن یک مایل اضافی

این اصل واضح است. هر چه تلاش بیشتری شریک شما در رسیدن به هدف انجام دهند ، سریع تر و بهتر به هدف پیروزی میرسید . همچنین قانون جبران خسارت ( پاداش به دست آماده در عوض اعمال، افکار و کلمات ) عالی است تا در ذهنیت دستیابی به هدف جلب شود .

شخصیت خشنود

این اصل می تواند یک دارایی بزرگ در زندگی روزمره شما باشد. وقتی با افراد (یعنی شرکا) کار می کنید دستیابی به اهداف و دستاوردها بسیار آسان می شود ، می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و از کار با آنها لذت ببرید. با توجه به ناپلئون هیل ، 25 ویژگی شخصیتی وجود دارد که میتوانید برای بهبود در آن زمینه ها کار کنید.

ابتکار شخصی

هر شخص / شریک که در یک تیم کار می کند و دینامیک گروه را تجربه می کند ، آگاه است که مسئولیت او برای دستیابی به اهداف مطلوب کلیدی است. فردی شروع کننده ابتکار است و این چالش برای تکمیل آن چیزی است که او آغاز کرده است . همچنین اصل 4 یک عامل موفقیت کلیدی برای دستیابی به اهداف مورد نظر است .

نگرش مثبت ذهنی

بدون چالش می تواند بدون ذهنیت درست شروع شود. نگرش مثبت تداوم خود را حذف میکنید و در هر شرایطی به شما قدرت تحرک میدهد . هیچ چالشی بزرگ نیست ، اهداف واضح و واقعی هستند و نگرش درست برای تمرکز ، الهام بخشیدن و انگیزش دیگران ، عناصر کلیدی است که با این اصل مرتبط هستند . هر چه افکار همه بیشتر مثبت باشد و علاقه بیشتری به رسیدن به هدف داشته باشد ، بیشتر احتمال دارد به موفقیت برسید (قانون نفوذ).

شور و شوق

اشتیاق برای موفقیت در کسب و کار بسیار مهم است. شور و شوق می تواند واگیر دار باشد هر چه افراد بیشتری شور و شوق برای رسیدن به هدف داشته باشند افراد بیشتری به هدف میرسند . شور و شوق از درون فرد می آیند و همچنین به اصل 3 متصل است : ایمان کاربردی . موفقیت ، ایمان کاربردی و عزت نفس ، موفقیت بیشتری را جذب می کند.

دسپلین شخصی

شما نیاز به کنترل افکار خود دارید تا بتوانید نیازهای خود و اهداف مورد نظر خود را کنترل کنید. این اصل در مورد تسلط به افکار خود شماست . شما از مالکیت ، افکار ، احساسات، اعمال، ارتباطات و غیره برخوردار هستید. این یک اصل حیاتی است تا بهترین تصمیمات کسب و کار را تعیین کند و اولویت های مناسب را برای رسیدن به اهداف مطلوب تعیین کند.

تفکر دقیق

این اصل نزدیک به اصل 9 است : دسپلین شخصی. این اصل همه چیز در مورد کنترل ذهن است. افکار مورد نیاز خود را برای رسیدن به اهداف مطلوب پیش ببرید و تمام افکار غیر ضروری دیگر را از بین ببرید. که به آن قدرت فکر گفته می شود : “آنچه که فکر میکنید ، به آن تبدیل خواهید شد” ~ ناپلئون هیل (1937).

توجه کنترل شده

این اصل همه چیز در مورد اولویت بندی زمان، انرژی و ذهنیت برای رسیدن به اهداف مورد نظر است. این بالاترین شکل از دسپلین شخصی (اصل 9) است. چه چیز برای شما مهم است و چه اقدامات اولویتی لازم دارید تا بتوانید این تمرکز را حفظ کنید؟

کار گروهی

TEAM یک مخفف است به معنی “با هم ، همگی بیشتر انجام میدهیم ” (Together Everyone Accomplishes More ) !  این یک واقعیت است که بر اساس مطالعات علمی و تجربی است که افرادی که با تمرکز بر اهداف مشابه کار می کنند، می توانند بیشتر از یک نفر به تنهایی کار را انجام دهند . بنابراین کار تیمی یک دارایی کلیدی است، همراه با اصول دیگر، برای موفقیت همکاری و اهداف مورد نظر مشترک.

سقوط و شکست

این اصل خزانه ای از درس های شکست ها و خطا های انسانی را تشکیل می دهد . شما فقط می توانید با یادگیری با شکست های کوچک رشد کنید و تجربه کنید. این نیز “شکست موقت” نامیده می شود و دانه ای از موفقیت بزرگ تر را حمل میکند .

چشم انداز خلاق

تخیل به منظور دستیابی به ایده های بزرگ و عاقلانه تجاری، کلیدی برای تحریک دیدگاه های خلاقانه است. این با یک ایده ساده شروع می شود که شما می توانید با گام های کوچک در طول زمان ، احتمالا همراه با دیگران توسعه دهید. بنابراین تصورات شما باید آزاد و بدون ترس باشد. که از زیرآگاهی و با تمرینات ذهنی تحریک و توسعه می یابد .

سلامت

هر زمان که شما در کسب و کار یا چیزی شخصی هستید، سلامت برای لذت بردن از زندگی و دستیابی به تحقق شخصیت حیاتی است. این اصل همه اصول را هماهنگ و تحریک می کند. این همچنین از گزینه های آگاهانه و استقامت شما را پشتیبانی می کند. با خوردن غذای سالم و به چالش کشیدن مغز شما در ورزش، می توانید به خود و دیگران برای رسیدن به اهداف مشترک مورد نظر سود برسانید.

بودجه بندی زمان و پول

زمان و پول جنبه های مهم موفقیت است. مهم است که وقت خود را هر روز برای درک درآمد و هزینه های خود در رابطه با اهداف مورد نظر صرف کنید. هر دو منابع گرانبها باید در برنامه فعلی شما و همچنین برنامه آینده خود (10 سال از زمان حاضر) متناسب با نیاز شما باشد. پیش بینی و تصمیم گیری در رابطه با این اصل ، کلید می باشند .

عادت ها

همه می خواهند صلح در ذهن خود، سلامت و امنیت مالی خوبی داشته باشند. بنابراین، شما باید عادت های در حال توسعه و مثبت را برای رسیدن به آن داشته باشید. با افکار و اعمال، عادت های خاصی ایجاد کرده اید (علت – اثر). آیا این عادت ها برای شما در ذهن، سلامت و امنیت مالی صلحی به ارمغان می آورند یا اینکه نیاز است برای رسیدن به این هدف، آنها را تغییر دهید؟ این عادتها چه هستند و برنامه شما برای تغییر چیست ؟


چگونه این اصول موفقیت و ثروت را اعمال کنیم ؟

همه این اصول در زندگی شما قابل اجرا هستند . وابسته به شماست که میخواهید چه کاری با آنها انجام دهید . اگر یاد بگیرید چگونه موقعیت های ناخوشایند را تجربه کنید و آنها را در شرایط نا مناسب به مثبت تغییر دهید، در مسیر درست ایجاد موفقیت برای موقعیت خود قرار دارید.

سوالاتی که باید برای خودتان مطرح کنید :

  1. طرح شما برای موفقیت چیست ؟
  2. اصول موفقیت شما چیست و چگونه می توانید در این زمینه همکاری کنید ؟
  3. موفقیت شما در ارتباط با دیگر افراد و دستیابی به اهداف شما چگونه است ؟
  4. چه عادتهایی دارید که می خواهید تغییر دهید، برای زندگی کردن به آن شکل که میخواهید زندگی کنید ؟

1 دیدگاه برای شاه کلید ثروت – ناپلئون هیل

  1. یزدانی

    دوره خیلی مفید و تاثیرگزاری بود
    ممنون از سایت خوب موفقیت 98

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *