1. سایت موفقیت
  2. دوره و سمینار
  3. سمینارهای دارن هاردی
  4. سمینار اثر مرکب – دارن هاردی

سمینار اثر مرکب – دارن هاردی

سمینار اثر مرکب
سخنراندارن هاردی
مدت زمان64 دقیقه
نوع سمینارتصویری
کیفیت سمینار720p ( خوب )
زبان سمینارزیرنویس فارسی
تعداد قسمت1
حجم کل275 مگابایت

سمینار اثر مرکب – دارن هاردی

قطعا سخنران معروف و نویسنده کتاب اثر مرکب و ناشر سابق مجله موفقیت ( Success Magazine ) دارن هاردی را می شناسید . او اولین تجارت خود را در 18 سالگی آغاز کرد و در سن 24 سالگی درآمد سالانه او بیش از یک میلیون دلار بوده است و در نهایت در سن 27 سالگی شرکتی را راه اندازی کرد که سالانه بیش از پنجاه میلیون دلار گردش مالی داشته است .

او اصول موفقیت خود را در کتاب پرفروش خودش به نام اثر مرکب منتشر کرده است . اثر مرکب توضیح می دهد که چگونه تصمیم های کوچک شما در طول روز باعث رسیدن شما به هدفتان و موفقیت یا برعکس دور شدن از آن می شود .

زندگینامه کامل دارن هاردی را مطالعه نمایید :

[irp posts=”8022″ name=”بیوگرافی دارن هاردی – Darren Hardy”]

اثر مرکب چیست ؟

دارن هاردی اعتقاد دارد چیزی به اسم راز و شانس برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد و همه چیز از تصمیم های ما نشات می گیرد . تصمیم های کوچک و روزانه ما هستند که در آینده ای طولانی تاثیر خود را نشان خواهند داد .

تصور کنید که هواپیمایی از فرودگاه مشهد برخواسته و میخواهد به مقصد تهران حرکت کند . اگر در ابتدای مسیر جهت حرکت هواپیما مقداری ناچیز اشتباه باشد ممکن است بعد از گذشت 2 هزار کیلومتر هواپیما به جای رسیدن به تهران سر از اصفهان در بیاورد !

به لطف سیستم های ناوری پیشرفته هواپیما ها در طول مسیر دائم مسیر حرکت خود را اصلاح میکنند تا مبادا در انتها از مقصد خود دور شده باشند . اما آیا ما نیز از چنین سیستم هایی برخورداریم ؟

ما نیز اگر هر روز تصمیم های درستی نگیریم و عادات خود را تغییر ندهیم قطعا به نتیجه دلخواه خود نخواهیم رسید . یک تصمیم اشتباه در تکرار هر روز ما می تواند در نهایت فاجعه بار باشد .

برای مثال اگر شما شب ها قبل از رفتن به رخت خواب مسواک نزنید ؛ قطعا طی روز و ماه و سال اول هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد . اما بعد از پنج سال تمام دندان های شما کثیف و خراب هستند . تصمیم های کوچک شما در تکرار روز ها و در طول زمان اینگونه اثر خود را نشان خواهند داد .

اگر شما میخواهید مسیر خود به سوی رسیدن به موفقیت و ثروت را هموار کنید باید هر روز تصمیم های خود را بر این اساس بگیرید . باید هر لحظه این را بسنجید که آیا کاری که میخواهید آنرا انجام دهید در آینده باعث رسیدن شما به هدفتان خواهد شد یا خیر . قطعا هر روز صرف کردن چندین ساعت وقت برای مرور شبکه های اجتماعی یا فیلم های سینمایی باعث نمی شود شما در نهایت اطلاعات مفید زیادی داشته باشید . اما اگر همین زمان صرف کتاب خواندن یا مشاهده ویدیو های آموزشی می شد قطعا پس از یک سال شما چندین قدم به موفقیت نزدیک می شدید .

سمینار اثر مرکب دارن هاردی بسیاری از مطالب مربوط به این موضوع را به شما توضیح میدهد . پیشنهاد می شود این سمینار را در کنار مطالعه کتاب اثر مرکب مشاهده نمایید .

1 دیدگاه برای سمینار اثر مرکب – دارن هاردی

  1. شادی

    سلام
    خیلی خیلی سمینار توپی بود
    مچکرم از شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *