شبکه جهانی اطلاعات

شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو

کوین ترودو پس از ارائه سمینار آرزوی تو دستور توست به منظور برقراری ارتباط ساده تر گروهی به نام شبکه جهانی اطلاعات راه اندازی کرد. تصمیم بر این بود که گروه به مرور زمان دوره های آموزشی با موضوعات موفقیت و قانون جذب و تکنیک های کسب ثروت و مدیریت کسب و کار را برای اعضا برگزار کند همچنین به صورت ماهانه سی دی های صوتی و کتاب هایی را منتشر و در اختیار اعضا قرار دهد .

برای مدیریت ساده این فرایند سایتی نیز برای شبکه جهانی اطلاعات ایجاد شد . این سایت حاوی فایل های صوتی و تصویری تمام سمینار های اجرا شده و همچنین متن کتاب ها می باشد ، این محتوا بصورت طبقه بندی شده برای استفاده راحت تر اعضا در دسترس قرار گرفته است .

همچنین در سایت شبکه جهانی اطلاعات امکان عضویت در این گروه و اطلاع از مراسم و سمینار هایی که در آینده برگذار می شود نیز هست .

دوره ها و کتاب هایی که در سایت شبکه جهانی اطلاعات به صورت خصوصی برای اعضا منتشر می شود توسط کوین ترودو که پایه گذار اصلی این شبکه می باشد و افراد موفق و متخصص دیگری تدریس شده است .

هدف کوین ترودو این بود که این گروه را مانند جوامع مخفی همچون برادرهود ، اسکال ان بونز، فراماسونری و … اما برای مردم عادی و در مقیاسی بزرگتر از آنچه که بود ایجاد کند.

توضیحات کاملتر از اینکه شبکه جهانی اطلاعات چیست و چرا کوین ترودو آن را تاسیس کرد ، چه اهدافی را دنبال می کرد و در حال حاضر چه وضعیتی دارد در ادامه مطلب ذکر می کنیم .

از گروه های مخفی تا افشای راز

فکر راه اندازی شبکه جهانی اطلاعات سال ها قبل از تاسیس این شبکه در ذهن کوین ترودو شکل گرفت. او خود عضو گروه مخفی « برادرهود » بود. همچنین با اعضای  مختلف از گروه های دیگه مثل فراماسونرها هم رفت و آمد داشت.

او بواسطه آموزش هایی که از این گروه ها دریافت کرده بود توانست در مدت کوتاهی به ثروت زیادی برسد. همچنین از موقعیت اجتماعی مستحکمی برخوردار شده بود و تاثیر زیادی در جامعه داشت. او که از تاثیر این رازهایی که آموخته بود شگفت زده شده بود، در همان اوایل این فکر در ذهن او پدیدار شد که افراد عادی و کسانی که عضو این گروه ها نیستند هم بتوانند از این آموزش ها بهره ببرند و مانند او زندگی دلخواه خودشان را بسازند.

برنامه ها و کتاب های کوین ترودو در یک بازه زمانی در رسانه ها و به خصوص تلویزیون و ماهواره مورد توجه زیادی قرار گرفت. هر از چند گاهی در برنامه هایش به بخش های کوچکی از این رازها در حوزه هایی مثل سلامتی اشاره میکرد. همین اقدام او هم در نهایت منجر به از دست دادن برنامه های او شد و حق پخش برنامه های تلویزیونی و ماهواره ای از او گرفته شد.

کوین ترودو از سال ها قبل به طور آرام آرام برخی از راز های گروه های مخفی و ثروتمندان در حوزه هایی مثل سلامت و روابط قدرتمند و حتی افزایش قدرت حافظه را در کتاب های خود فاش کرده بود؛ اما این بار قصد داشت تا راز های گروه های مخفی در حوزه ثروت را فاش کند ، رازی که تا کنون توسط هیچ کس فاش نشده بود .

چون گروه مخفی برادرهود که کوین ترودو عضو آن بود به شدت با افشای این اسرار مخالف بود او ناچار از عضویت این گروه خارج شد تا بتواند بدون محدودیت این اطلاعات را انتشار دهید . موضوعی که بعدا به ضرر او تمام شد !

آرزوی تو دستور توست

در نهایت در سال ۲۰۰۹ کوین ترودو بزرگ ترین قدم را در این را برداشت. او در یکی از کاخ های زیبا، واقع در کوه های آلپ سوئیس سمیناری دو روزه تحت عنوان « آرزوی تو دستور توست » را برگزار کرد. شرکت کننده های این سمینار اعتراف کردند که محیط و چیزهایی که در آنجا دیده بودند، بی نظیر بوده و مشابه را در هیچ جای دنیا و زندگیشان ندیده بودند و برای آنها این دو روز مثل خواب و رویا گذر کرده بود.

سمینار آرزوی تو دستور توست کوین ترودو به صورت زیرنویس و دوبله قبلا در سایت قرار گرفته است :

[irp posts=”1790″ name=”کوین ترودو – آرزوی تو دستور توست – زیرنویس فارسی”] [irp posts=”2359″ name=”کوین ترودو – آرزوی تو دستور توست – دوبله فارسی”]

در آن آخر هفته برخی از ثروتمندترین، قدرتمندترین و با نفوذترین افراد کشورهای مختلف و بین الملل حاضر شده بودند که این امر هم تعجب شرکت کننده ها شده بود. تمامی این افراد به دعوت کوین ترودو در این سمینار حاضر شده بودند تا گواهی بر گفته های کوین ترودو باشند . آنها همه افرادی بودند که مانند کوین ترودو اعتقاد داشتند که افراد معمولی جامعه هم باید این موقعیت را داشته باشند تا بتوانند از آموزش ها و اطلاعات ارائه شده در گروه های مخفی استفاده کنند و زندگی دلخواه خودشان را خلق کنند.

علاوه بر ثروتمندان، مقامات بالای دولتی، رهبران برخی گروه ها و اعضای خانواده های سلطنتی که عضو گروه هایی مثل برادرهود (Brotherhood) ، جمجمه و استخوان (Skull and Bones) ، ایلومیناتی (Illuminati) و فراماسونری (Freemasonry) بودند نیز حضور داشتند . بخاطر همین در آن سمینار کسی اجازه فیلم برداری و عکاسی نداشت تا هویت این افراد فاش نشود به در دردسر نیفتند .

این سمینار که 12 ساعت به طول انجامید ( 2 ساعت بعدا به مجموعه اضافه شد ) شروعی بر افشای برخی از مهمترین رازهای ثروتمندان و گروه های مخفی در حوزه ثروت و موفقیت بود. هزینه شرکت در آن سمینار برای هر فرد بالغ بر 10000 دلار بود. اما تمام شرکت کنندگان در این سمینار از حضور خود و پرداخت این هزینه رضایت داشند زیرا در مدت کوتاه توانستند به آنچه که در زندگی میخواهند از جمله سلامت ، ثروت ، روابط خوب و … برسند .

ایجاد شبکه جهانی اطلاعات

همانطور که قبلا گفته شد ترودو در گذشته هر از چندگاهی برخی از راز های گروه های مخفی و آنچه یاد گرفته بود را به طور نامنظم فاش میکرد، ولی همیشه میخواست بتواند این آموزش ها را سازمان یافته و به سبک گروه های مخفی انتقال دهد.ساعت آخر سمینار یعنی قسمت دوازدهم مهمترین بخش برای حضار در سمینار آرزوی تو دستور توست بود چراکه کوین خبر تاسیس شبکه جهانی اطلاعات را اعلام کرد و به این شکل از شرکت کنندگان در سمینار درخواست کرد تا در ادامه این مسیر و افزایش سطح اطلاعات خودشان را با استفاده از شرکت در دوره های آموزشی ، مطالعه کتاب ها و گوش دادن به فایل های صوتی شبکه جهانی اطلاعات پیگیری کنند .

کوین که کمک و حمایت حدود 29 نفر از افراد ثروتمند و اعضای گروه های مخفی را داشت ، تصمیم گرفت که با کمک آن میلیاردرها و اعضای درجه بالای گروههای مخفی نظیر برادرهود و فراماسونری شبکه ای تاسیس کند تحت عنوان « شبکه جهانی اطلاعات » Global Information Network یا GIN تا آموزش های این گروه ها را سازمان یافته و به طور سیستماتیک به افراد انتقال دهند.

ساختار شبکه جهانی اطلاعات

کوین و دوستانش از همان اول این سازمان را با هدف جهانی شدن تشکیل دادند، بخاطر همین آنها سایتی تاسیس کردند تا نه تنها افراد ساکن آمریکا و اروپا بلکه در سرتاسر جهان بتوانند در آن عضو شوند. این سایت با آدرس ginunited.com در دسترس است .

GIN با الگوگیری از گروه های مخفی که افراد سطح بندی میشوند و متناسب با سطح و رتبه ای که در آن قرار دارند اسرار را یاد میگیرند، مطابق با همین اصل پایه گذاری شد. در شبکه جهانی اطلاعات هفت سطح وجود دارد که از سطح یک شروع شده و به ترتیب افزایش می یابد . سمینار « آرزوی تو دستور توست » در شبکه جهانی اطلاعات سطح صفر محسوب می شود و لازمه ورود افراد به این شبکه اول از همه گوش دادن به فایل های این سمینار می باشد .

کوین ترودو میگوید زمانی که در جوامع مخفی حضور داشته از آنها خواسته می شد تا به مردم عادی چیزی راجع به این اطلاعات نگویند زیرا آنها مردمانی عادی هستند و باید با این طرز فکر که نمی توان به سادگی ثروتمند شد زندگی کنند .اما کوین ترودو با ارائه آرزوی تو دستور توست و پس از آن تشکیل شبکه جهانی اطلاعات به مردم نشان داد ساختن یک زندگی رویایی و یا ثروتمند شدن سخت نیست زیرا خود کوین قبلا به تمامی خواسته های خودش رسیده است.

سطوح مختلف اعضای شبکه جهانی اطلاعات

همان طور که گفتیم اعضای شبکه جهانی اطلاعات می توانند تا هفت سطح پیشرفت کنند . هر سطح آموزش های متناسب با خودش را دارد که با افزایش رتبه شما به اطلاعات جامع تر و کامل تر و ارتباط با افراد مهم تر دست خواهید یافت . با افزایش هر سطح، گذراندن آن و رسیدن به سطح بعدی بسیار سخت تر می شود . برای سطوح کمتر آزمون های آنلاین انجام میگیرد و افراد باید موفقیت های خودشان را در زندگی به خصوص در کسب و کار و حوزه مالی با اثبات و مدرک برای سایت ارسال کنند تا به سطح بالاتر ارتقا پیدا کنند. همچنین در سطوح بالاتر حضور افراد و ملاقات با برخی از افراد شورای تاسیس شبکه جهانی اطلاعات الزامی می باشد .

مزایای شبکه جهانی اطلاعات

برگزاری سمینار ها و دوره های آموزشی

هر ساله بیش از 25 دوره و سمینار توسط شبکه جهانی اطلاعات در سرار دنیا برگذار می شود . اعضای این شبکه دور هم جمع میشوند و اطلاعات خودشان را به اشتراک می گزارند و تمام سعی بر این است که همیشه اطلاعاتی دست اول داشته باشید و با افراد جدید در زمینه های مختلف آشنا شوید ، زیرا به این شکل می توانید در مواقع لزوم از ارتباط خود برای گره گشایی از مشکل خود استفاده کنید .

وقتی شما به سمینارهایی پا می گذارید که همه شرکت کنندگان از نظر نوع فکر با شما یک سو هستند ، ناخواسته این محیط روی باورها و قدرت ارتعاش شما اثر می گذارد .

ارتباط با دیگران در حالی که شما بدون حسادت موفقیت و ثروت را برای آنها بخواهید و آنها نیز خواهان موفقیت و ثروت شما باشند در خانواده و اطرافیان شما امری نا ممکن است . همه ما میدانیم افرادی هستند که از موفقیت ما خوشنود نمی شود و حتی با صحبت و نصیحت سعی میکنند ما را از مسیری که به آن علاقه مند هستیم دور کنند .

اما در شبکه جهانی اطلاعات اینطور نیست ، همه مشتاق هستند موفقیت و کسب ثروت شما را ببینند و داستان موفقیت شما را بشنوند ، چون تجربه شما در داستان موفقیتتان برای آنها آموزنده است . این اتفاق فراذهن نام دارد و این زمانیست که چندین فکر و ارتعاش متفاوت در یک مسیر همسو می شوند و اینجاست که آنها هر کمک و راهنمایی که امکان پذیر باشد به شما ارائه میدهد تا شما موفق شوید و همین طور شما نیز برای موفقیت دیگر اعضا تمام تلاش خود را می کنید . فراذهن آنقدر قدرتمند است که اندرو کارنگی درباره آن صحبت کرده و ناپلئون هیل در این باره در کتابش ” بیندیشید و ثروتمند شوید ” توضیح داده است . در حقیقت فرا ذهن یکی از اصول موفقیتی است که هنری فورد ( بنیان گذار خودرو سازی فورد ) از آن برای گسترش کسب و کار خودش استفاده کرد .

کوین ترودو درباره فرا ذهن می گوید : وقتی به یک کالسکه دو اسب ببندید تا آن را بکشند ، سرعت آنها دو برابر یک اسب نیست ، بلکه سه برابر خواهد شد . زمانیکه شما از لحاظ فرکانسی و باور با افراد مشابه خودتان یا بالاتر از خودتان همکاری  می کنید قدرت ذهن شما و توانایی ارسال فرکانس شما بسیار بیشتر از قبل خواهد بود .

در شبکه جهانی اطلاعات افراد می تونند به صورت آنلاین از سمینار ها و سخنرانی ها و منابع استفاده کنند و حتما لازم نیست رفت و آمد داشته باشند. این شبکه به گونه ای بود که شما می توانستید به صورت آرشیو یا زنده مطالب رو ببینید.

سمینار شبکه جهانی اطلاعات
شبکه جهانی اطلاعات

دسترسی به پادکست های صوتی و کتاب ها

کوین ترودو در شبکه جهانی اطلاعات هر ماه پادکست های صوتی و کتاب هایی ارسال می کرد. این کتاب ها شامل اطلاعاتی عمیق تر از مطالب ارائه شده بود که سبب درک بهتر مخاطب هایش می شد و مطالب و اخبار مختلف در راستای موفقیت را ایمیل می کرد. به روز بودن در تجارت و موفقیت بسیار مهم است ، بنابراین آخرین اخبار و حتی پیشبینی هایی از وضع اقتصادی ، بازار و تجارت که توسط افراد برتر شبکه تحلیل می شد در اختیار اعضا قرار می گرفت .

پادکست های صوتی کوین ترودو اطلاعات بیشتری برای هر چیزی که میخواهید باشید و داشته باشید و انجام بدهید ارائه میداد و گاهی نیز حاوی اطلاعات بخصوصی درباره رفع افسردگی و کاهش استرس و خلاصه ای از محتوای سمینار ها بود .

تعدادی از پادکست های صوتی کوین ترودو به صورت زیرنویس شده در سایت قرار دارد :

[irp posts=”2660″ name=”کوین ترودو – اسرار کسب ثروت فاش می شود”] [irp posts=”1355″ name=”کوین ترودو – 25 راز تولید ثروت”]

دسترسی به کتاب های قدیمی کمیاب

کوین ترودو از بین صد ها کتاب مطرح در خصوص موفقیت 16 کتاب را پیشنهاد میدهد. او این کتابها را به ترتیب و نحوه خاصی برای خواندن به شما پیشنهاد میکند. نسخه اصلی این کتاب ها به ترتیب در سایت شبکه جهانی اطلاعات وجود داشت.

کوین ترودو درباره ثروت ها می گوید آنهایی که ثروت زیادی بدست می آورند افرادی هستند که به این شبکه ها وصل هستند و هرکاری میکنند تا این اطلاعات را اول از همه دریافت کنند برای همین ثروتمندان روز به روز ثروتمند تر میشوند. اگر شما بتوانید با افراد ثروتمند رابطه برقرار کنید و دوستان خود را از انسان های سطح بالاتر از خودتان انتخاب کنید این عامل می تواند به شدت شما را تحت تاثیر قرار دهد . افرادی که در زمان حاضر حضور دارند و موفق و ثروتمند هستند از طریق شبکه جهانی اطلاعات در دسترس خواهند بود و افراد و تجربه های گذشته نیز در این کتاب های کمیاب در دسترس اعضا هستند .

مربی خصوصی برای آموزش قانون جذب و موفقیت

اگر عضو شبکه اطلاعات جهانی باشید و تا سطح 4 ارتقا پیدا کنید به شما پیشنهاد می شود که یک مربی شخصی داشته باشید ، شما می توانید خودتان مربی را از بین اعضای ارشد شبکه پیدا کنید . ارتباط با مربی باعث می شود او راهکار های مهم را به شما نشان داده و از شما تمرین های متفاوتی را طلب کند ، شما می توانید با او بصورت حضوری یا تلفنی صحبت کنید .

قبلا از این روش آموزشی در گروه های مخفی استفاده شده بود و کوین ترودو به خوبی از اثر این کار آگاه بود . بنابراین در شبکه جهانی اطلاعات نیز داشتن مربی خصوصی را برای افراد برتر شبکه که تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت نشان می دادند در نظر گرفت .

طرح گسترش شبکه جهانی اطلاعات

کوین ترودو فرصتی برای اعضای شبکه جهانی اطلاعات فراهم کرد تا با معرفی افراد جدید به این شبکه و عضویت آنها درآمد زیادی داشته باشند ، شرکت در این طرح کاملا اختیاری می باشد.

این طرح با استفاده از بازاریابی شبکه ای توانست اعضای شبکه جهانی اطلاعات را به سرعت افزایش دهد . کوین ترودو در قسمت 12 سمینار آرزوی تو دستور توست به صورت کامل درباره این طرح صحبت کرده و مزایای شبکه جهانی اطلاعات را نیز نام میبرد .

برای موفقیت اعضا در جذب اعضای جدید کوین ترودو دوره ای به نام ماشین پول سازی را ارائه داد . این دوره به صورت کامل روش های کسب ثروت از طریق بازاریابی شبکه ای را به شما می آموزد .

دوره ماشین پول سازی کوین ترودو آماده شده و در سایت نیز موجود است : 

[irp posts=”2424″ name=”کوین ترودو – چگونه یک ماشین پول سازی دائمی بسازیم”]

 

شبکه جهانی اطلاعات پس از زندانی شدن کوین ترودو

فعالیت گسترده و رشد سریع شبکه جهانی اطلاعات باعث شد اطلاعات که اعضای گروه های مخفی از افشای آن هراس داشتند به سرعت در سطح جهانی فاش شود . این موضوع باعث خشم اعضای گروه های مخفی که مخالف افشای این اطلاعات بودند شد .

همانطور که اشاره کردیم اعضای گروه های مخفی با توجه به اطلاعات و آموزش هایی که در اختیار دارند قشر ثروتمند و قدرتمند بدنه یک کشور را تشکیل می دهند . بنابراین آنها نیز با همکاری یکدیگر سعی در شکست کوین ترودو و به هم زدن شبکه جهانی اطلاعات داشتند . از نظر آنها این تنها راهی بود که می توان جلوی گسترش بیشتر اطلاعات را گرفت .

در نهایت توطئه آنها علیه کوین ترودو با ایجاد پاپوش های مختلف برای او و به هم زدن چهره او در آمریکا شروع شد . آنها سعی کردند کوین ترودو را دروغگو و کلاهبردار معرفی کنند . در نهایت با قدرتی که در بدنه دولت آمریکا داشتند اتهاماتی را برای محتوای کتاب او در نظر گرفتند و باعث زندانی شدن او به مدت 10 سال شدند .

پس از زندانی شدن کوین ترودو با حکم قضایی اموال او ضبط شد و همچنین فعالیت شبکه جهانی اطلاعات تحت نظر قرار گرفت . اما با توجه به اینکه از نظر قانونی نتوانستد مدارکی برای بستن کامل شبکه جهانی یافت کنند فعالیت این شبکه مجدد با مدیریت تیم اصلی آن و بدون حضور کوین ترودو ادامه یافت . ( متاسفانه آموزش های ارائه شده توسط کوین ترودو متوقف شد و این یعنی سطح آموزش ها در سطح 4 باقی مانده است . هیچ محتوایی بالاتر از سطح 4 ارائه نشده و هیچ عضوی بالاتر از سطح 4 نیست . )

لوگو شبکه جهانی اطلاعات
لوگو شبکه جهانی اطلاعات

هر ساله تعداد زیادی سمینار ، تور های تفریحی و دوره های آموزشی توسط شبکه جهانی اطلاعات برگذار می شود و هر روز این شبکه در حال گسترش است .

در حال حاضر عضویت در شبکه جهانی اطلاعات شامل دو هزینه می شود . یک هزینه اولیه به مبلغ 500 دلار و یک هزینه ماهانه به مبلغ 150 دلار . با توجه به این هزینه امکان عضویت در این گروه برای ما که در ایران ساکن هستیم با توجه به مشکلات اقتصادی فعلی امکان پذیر نیست . اما موفقیت 98 سعی دارد محتوای این شبکه را جمع آوری و برای کاربران خود با هزینه ای مناسب در سایت قرار دهد .

با توجه به اینکه کوین ترودو اعلام کرده در زندان نیز در حال طراحی محتوا و آموزش های جدید است احتمالا پس از آزادی کوین ترودو در سال 2024 شاهد افشای حقایق بیشتر و دوره های بینظیری خواهیم بود .

تا آن زمان ما محتوای قبلی ارائه شده توسط کوین ترودو که تعداد آنها انگشت شمار است را جمع آوری و در اختیار شما قرار میدیم . بی شک این محتوا و اطلاعات آن به قدری قوی و کامل است که شما به هر چیزی که میخواهید باشید یا داشته باشید دست خواهید یافت .

زیورآلات اعضای شبکه جهانی اطلاعات

کوین ترودو در سمینار آرزوی تو دستور توست محصولاتی را برای ارتقاع سلامت و افزایش قدرت ارتعاش معرفی می کند . این محصولات توسط شبکه جهانی اطلاعات در اختیار اعضا قرار میگیرد .

همچنین اعضای این شبکه مانند گروه های مخفی آمریکایی دارای وسایل شخصی و زیورآلاتی هستند که معرف حضور آنها در این شبکه می باشد .

تصاویری زیورآلات اعضای شبکه جهانی اطلاعات را برای شما قرار دادیم ، محصولات بسیار زیاد هستند .

مشخص کردن سطح عضو با بج سینه ( نصب روی یقه کت )

زیورآلات آقایان

 

زیورآلات بانوان

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محتوا به صورت کاملا اختصاصی برای سایت موفقیت 98 می باشد .
هر گونه کپی برداری از محتوا غیر مجاز است و با متخلف مطابق قوانین کپی رایت برخورد خواهد شد .[/box]
مقالات اطلاعات عمومی
3 دیدگاه

مقالات مشابه

3 دیدگاه.

  • حسین
    11/06/1398 02:16

    شما عالی ترین سایت در خصوص ارائه فیلم ها و سمینار های کوین ترودو هستین لطفا فیلم و پادکست های بیشتری ازش بزارید❤️. من هرروز سایت شمارو چک میکنم تا فیلم جدیدی اگه اومده باشه دانلود کنم?. با آرزوی موفقیت برای شما و تیمتون

    • موفقیت 98
      11/06/1398 02:23

      سلام عزیزم
      ممنونم حسین جان که به ما روحیه میدی
      یک مدتی سایت رو آپدیت نکردیم و مشغول آماده سازی محتوا و برنامه ریزی بودیم .
      پیگیر سایت باشید به زودی سمینارهای جدیدی از کوین ترودو هم توی سایت اضافه میشه که جای دیگه پیداش نمیکنید !

  • مهرداد عارف
    27/03/1399 10:52

    سلام. نمیدونید چقدر خوشحالم از اینکه شمارو پیدا کردم. واقعا ازتون ممنونم. ایا در ارتباط با اقای ترودو سمینار یا دوره صوتی تصویری جدیدی قابل ارائه در دست دارید؟ ایا اطلاع دارید که میشه با خودشون ارتباط داشت یا نه ؟ حکم زندان ایشون از چه سالی اجرا شده ؟ واقعا حیفه همچین انسانی. واقعا دستبوس شما هستم بابت این اطلاعات.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.