1. سایت موفقیت
  2. فیلم و مستند
  3. فیلم مستند ابر راز – Meta Secret

فیلم مستند ابر راز – Meta Secret

کارگردانمل جیل
مدت زمان1 ساعت و 30 دقیقه
نوع مستندمستند
کیفیت مستند1080p ( عالی )
زبان مستنددوبله فارسی
تعداد قسمت1
حجم کل380 مگابایت

دانلود فیلم مستند ابر راز یا متا سیکرت – فیلم راز 3

فیلم ابر راز یا متا سیکرت ( Meta Secret ) که در سال 2010 توسط مل گیل و با حضور جک کانفیلد ، دیوید ریکلان ، باب پراکتور ، تی هار واکر و مل گیل ساخته شد زندگی شما را تغییر خواهد داد.

همانطور که اطلاع دارید ، فیلم راز ساخته راندا برن قانون جذب را به صورت سطحی برای ما شرح داده بود ، اما باید بدانید که قانون جذب فقط یکی از هفت قانون باستانی هرمس است. ابر راز تمام 7 راز باستانی را برای ما فاش میکند! در کنار آن استراتژی ها و روش های عملی را به ما نشان میدهد که به طور سیستماتیک به خواسته های خود برسیم و رویای خود را تبدیل به واقعیت کنیم !

فیلم ابر راز یا متا سیکرت Meta Secret در برخی سایت ها با عنوان فیلم راز 3 به فروش میرسد . همانطور که قبلا گفتیم اسم گذاری این مستند یا فیلم ها با شماره گذاری ادامه فیلم راز کاملا اشتباه هست و صرفا جهت جلب توجه شما و سودجویی انجام می شود . فیلم راز به صورت کامل همان نسخه ای بوده که قبلا در سایت برای شما قرار گرفته است .

این مستند و فیلم های مشابه پس از فیلم راز به صورت جداگانه و حتی با نویسندگی ، کارگردانی و استاتید مختلف دیگر ساخته شده است . اما هدف همه این مستند ها معرفی قانون جذب و بقیه اصول زندگی به شماست تا بتوانید تمرکز خود را افزایش دهید و با کاهش استرس هدفگذاری خود را انجام دهید و در نهایت به نتیجه و موفقیت برسید .

فیلم ابر راز با دوبله فارسی و به صورت کامل در سایت موفقیت 98 به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است . ما سعی داریم مستند و فیلم های دیگری را نیز آماده و در اختیار شما قرار دهیم .

فیلم ابر راز
فیلم ابر راز

داستان فیلم ابر راز چیست ؟

فیلم با تجربه نزدیک به مرگ دکتر میل گیل ( Dr. Mel Gill – سازنده فیلم ) که بر اثر حادثه سقوط از کوه بوده و منجر به از دست دادن بازوی چپ در اتاق عمل است شروع می شود پس این اتفاق او برخوردهای مختلف با اساتید مختلف در سراسر جهان دارد.

و آخر فیلم با یک یادآوری به پایان می رسد که ما موجودات معنوی و دارای تجربه زندگی بسیار موقتی هستیم و این تجربیات چیزی نیست که ما نگهداریم و یا خودمان را با آن تعریف کنیم ، بلکه این است که ما چطور به شرایط مختلف خود پاسخ می دهیم.

دکتر میل گیل می گوید : ” من کتاب ابر راز را نوشتم و هزینه ساخت فیلم آن را با روزی 18 ساعت کار در 7 روز هفته و بعد از سه سال به دست آوردم . زیرا معتقدم درد اجتناب ناپذیر است اما رنج برای تمام بشریت اختیاری است. من می خواستم دیگران روش دیگری را داشته باشند.”

در یک جمله فیلم ابر راز به ما یادآوری می کند که مسیر سفر زندگی مهمترین چیز در طول زندگی ما است و ما باید احساس سپاسگذاری بیشتری از آنچه در حال حاضر داریم مانند مکانی که در آن زندگی می کنیم و افرادی که ما را احاطه کرده اند را تجربه کنیم. یادگیری قوانین جهان و اینکه چگونه با آنها هماهنگ باشیم ما را به سمت زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم خواهد برد .

اساتید فیلم ابر راز
اساتید فیلم ابر راز

اساتید فیلم ابر راز

باب پراکتور : فیلسوف
جک کنفیلد : نویسنده کتاب سوب جوجه برای روح
جو ویتالی : متافیزیک
دکتر ماسارو ایموتو : دانشمند ” تخقیق در زمینه : پیام آب ”
جی آبراهام : جادوگر بازاریابی
تی هار واکر : نویسنده کتاب راز های ذهن میلیونر
چارلی تی جونز : افسانه ای زمینه انگیزشی
دکتر مل گیل : فیزیولوژیست
دن پوینتر : افسانه ای در انتشارات کتاب
الی دیویدسون : نویسنده ، بازیگر
دیوید ریکلان : ناشر وبسایت SELFGROWTH.COM
آرتور کارمازی : مربی رهبری

فیلم ابر راز یا متا سیکرت ( فیلم راز 3 )

کارگردان: مل جیل

تاریخ ایجاد شد: 1400-09-30 16:59

امتیازدهی ویرایشگر:
5

4 دیدگاه برای فیلم مستند ابر راز – Meta Secret

  1. مینا اسدی

    خیلی خیلی جال بود این مستند

  2. شیما

    حرفای باب پراکتور خیلی برام جالب بود
    در کل عالی بود

  3. محمد علی

    ممنون از اینکه رایگان گذاشتید که ما بتونیم استفاده کنیم
    شما درجه یک هستید

  4. ساناز میر

    در یک جمله فیلم ابر راز به ما یادآوری می کند که مسیر سفر زندگی مهمترین چیز در طول زندگی ما است و ما باید احساس سپاسگذاری بیشتری از آنچه در حال حاضر داریم مانند مکانی که در آن زندگی می کنیم و افرادی که ما را احاطه کرده اند را تجربه کنیم. یادگیری قوانین جهان و اینکه چگونه با آنها هماهنگ باشیم ما را به سمت زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم خواهد برد .

    این یک جمله طلایی بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *