1. سایت موفقیت
  2. فیلم و مستند
  3. فیلم مستند کد موسی – The Moses Code

فیلم مستند کد موسی – The Moses Code

کارگرداندرو هریوت
مدت زمان1 ساعت و 2 دقیقه
نوع مستندمستند
کیفیت مستند720p ( خوب )
زبان مستندزیرنویس فارسی
تعداد قسمت1
حجم کل348 مگابایت

دانلود فیلم مستند رمز موسی یا کد موسی

برای اولین بار از زمان انتشار فیلم راز ، گارگردان موفق ترین فیلم معنوی در دهه ها نام خود را در پشت یک پروژه جدید با نام رمز موسی ( The Moses Code ) قراره داده است . به عنوان تهیه کننده اجرایی درو هریوت معتقد است که این فیلم پیام عمیق تری را در بر دارد که میلیون ها نفر منتظر آن بوده اند .

اگر شما فیلم راز را دوست داشتید اما احساس میکردید که چیزهای بیشتری برای گفتن در مورد این موضوع وجود دارد ، پس لطفا فیلم رمز موسی را مشاهده کنید .

رمز موسی یک فیلم قدرتمند است که برخی از مشهورترین رهبران معنوی عصر ما را گرد هم می آورد تا در مورد اهمیت خدمت به دیگران به عنوان یک تمرین معنوی بحث کنند .

با قرار دادن یک الگوی جدید در فیلم سازی ، این اولین بار است که یک فیلم معنوی بزرگ در رابطه با واقعه دعای جهانی ( روز 6 آپریل ) در حال اکران است و میلیون ها نفر را در یک روز با هم جمع میکند تا در یک روز تماشای فیلم را در بیش از 2000 مکان برگذار کنند . که در نهایت با استفاده از ابزار های بیان شده در فیلم باعث گسترش دعای صلح در خاورمیانه خواهد شد .

در جامعه پرشتاب امروز ، بسیاری از ما به دنبال دستیابی به یک سطح عمیق از تحقق و در جستجوی فراتر از ماتریالیسم هستیم .

جیمز تویمن اظهار داست : “میلیون ها نفر از این ایده وارد شده اند که می توانند ماشین های جدید و یک حساب بانکی بزرگتر را جذب کنند که فراموش میکنند نقش آنها برای تغییر جهان چقدر مهم است . به نوعی زمان آن رسیده که قانون معنوی جذابیت را روحانی در نظر بگیریم . این هدف فیلم است .”

رمز موسی دارای معلمان معنوی پویا و نویسندگان پر فروش است که خرد و بینش خود را در مورد معنای واقعی فراوانی به اشتراک میگذارند .
این سخنرانان عبارتند از : چرچیل ریچاردسون ، ایانلا وانسنت ، مری موریسی ، مایکل بکویت ، سونیا کوکت ، گرگ برادن ، نیل دونالد والس ، جیمز ون پراگ ، لس براون و دبی فورد .

دبی فورد میگوید : ” هر روز از خواب بیدار می شوم به این دلیل که به جامعه خدمت کنم . من کوشش میکنم تا به اندازه سهم خودم تاثیر گذار باشم و بیشتر از آنچه که دریافت می کنم ، هدیه کنم . ”

این فیلم همچنین نمونه هایی از زندگی واقعی نمایش مدرن و بشر دوستانه را به نمایش میگذارد . این فیلم یادآوری قانع کننده است که در واقع ، هر یک از ما قدرت تغییر جهان را داریم .

فیلم رمز موسی ( فیلم راز 7 )

کارگردان: درو هریوت

تاریخ ایجاد شد: 1400-09-30 17:02

امتیازدهی ویرایشگر:
5

4 دیدگاه برای فیلم مستند کد موسی – The Moses Code

  1. ابی

    چه اسم باحالی????????????

  2. a m

    خیلی خییییییییییییییییلی جالب و اموزنده بود
    چنینی تصوری نداشتم اصلا

  3. کامی

    خیلی تاثیرگزار بود حرفای سخنرانای این مستند
    شما خیلی خوبید ممنون از زحماتتون

  4. mmmmmmmmmmm

    ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    یه عالمه دست و لایک برای سایت عالیه موفقیت 98

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *