1. سایت موفقیت
  2. دوره و سمینار
  3. سمینارهای ناپلئول هیل
  4. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید – ناپلئون هیل

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید – ناپلئون هیل

نویسنده کتابناپلئون هیل
نوع کتابکتاب دیجیتال
کیفیت کتابتایپ شده
زبان کتابفارسی
تعداد صفحه200
حجم کل5 مگابایت

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید چگونه نوشته شد ؟

در سال 1908 ناپلئون هیل توسط ثروتمندترین فرد آن وقت آمریکا اندرو کارنگی استخدام شد تا 20 سال یا بیشتر وقت خود را صرف مطالعه روش موفقیت و کسب ثروت در افرادی که در آن زمان ثروتمند بودند کند .

پس از سالها ناپلئون هیل توانست با بررسی رفتار حدود 500 ثروتمند و فرد موفق ، عادات ، تفکر و مهم ترین اصول موفقیت در تجارت و جذب ثروت را پیدا کند .

برخی اسامی این لیست به گوش ما آشنا هستند . مانند هنری فورد ( بنیان گذار کارخانه خودروسازی فورد ) ، توماس ادیسون ( مخترع بزرگ آمریکایی ) یا الکساندر گراهام بل ( مخترع تلفن ) اما افراد بسیار زیاد دیگری هستند که شاید امروزه آنها را نشناسیم اما در آن زمان همگی جزو بزرگان و بنیان گذاران صنعتی خاص بودند .

در طول سال 1937 ، ناپلئون هیل کتاب با نام تجاری ” بیندیشید و ثروتمند شوید ”  ( Think and Grow Rich ) را که بهترین کتاب اوست ، منتشر کرد .

اگر مایل هستید فیلم سینمایی بیندیشید و ثروتمند شوید را مشاهده کنید به صفحه زیر مراجعه فرمایید :

[irp posts=”3901″ name=”فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید – زیرنویس فارسی”]
بیندیشید و ثروتمند شوید
بیندیشید و ثروتمند شوید

آیا کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید مربوط به قانون جذب است ؟

دقت کنید که ناپلئون هیل به صورت مستقیم از قانون جذب برای جذب ثروت و گسترش تجارت استفاده می کند . اما نکاتی را نیز در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ذکر می کند که مربوط به شخصیت ، رفتار و برخورد هستند و آنها نیز کلید های مهمی برای داشتن تجارتی بزرگ می باشند .

در نهایت 15 اصل برای دستیابی به ثروت در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید آمده است . که علاوه بر توضیحات تئوری و آموزش ، داستان های واقعی از موفقیت این افراد بزرگ را نقل می کند تا شما دقیقا متوجه این اصول و تاثیر آنها باشید .

اگر مایل هستید ابتدا مقداری از اطلاعات و داستان های داخل این کتاب را در سمینار تصویری از زبان ناپلئون هیل بشونید لطفا به سمینار زیر مراجعه کنید :

[irp posts=”1603″ name=”ناپلئون هیل – شاه کلید ثروت – 17 اصل موفقیت”]

 

ناپلئون هیل بیندیشید و ثروتمند شوید
ناپلئون هیل بیندیشید و ثروتمند شوید

چه کسانی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را مطالعه کرده اند ؟

تعدادی از اساتید موفقیت فعلی مانند باب پراکتور یا کوین ترودو این کتاب را مرجع و انگیزه ابتدایی برای شروع کار خود می دانند . همچنین تعدادی از افراد مشهوری که امروزه می شناسیم اعلام کرده اند که مطالعه این کتاب باعت شده به بسیاری از موفقیت ها در زمینه مالی دست یابند .

از جمله این افراد محمد علی کلی  ( بکسور ) و بیل گیتس ( مدیرعامل شرکت مایکروسافت )  را می توان نام برد . در حقیقت طی یک گزارش به هر کس از افراد مشهور و ثروتمند که ایمیل زده شده اعلام کرده اند که حداقل یک بار این کتاب را مطالعه کرده اند .

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

بیندیشید و ثروتمند شوید با بیش از 20 میلیون فروش رسمی در طی 50 سال تا سال 1970 پر فروش ترین کتاب جهان بوده و طبق آمار تا سال 2015 تعداد 100 میلیون نسخه از این کتاب در سراسر دنیا به فروش رفته است و چندین بار نام این کتاب جزو کتاب هایی که مدام باید در طول زندگی مطالعه شود ذکر شده است .

انتخاب اسم برای این کتاب نیز حدود سه ماه به طول انجامید و در نهایت ناپلئون هیل طی استفاده از ناخودآگاه خود این نام را دریافت کرد . ( برای شنیدن این داستان از زبان خود ناپلون هیل به سمینار زیر مراجعه کنید )

[irp posts=”1564″ name=”ناپلئون هیل – قطعی بودن هدف”]

نسخه ترجمه شده کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را می توانید به صورت رایگان دریافت کرده و با مطالعه آن علاوه بر رشد در زمینه ثروت و موفقیت باعث رشد در زمینه ارتباط خود با دیگران نیز شوید .

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

دقت کنید که ناپلئون هیل به صورت مستقیم از قانون جذب برای جذب ثروت و گسترش تجارت استفاده می کند . اما نکاتی را نیز در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ذکر می کند که مربوط به شخصیت ، رفتار و برخورد هستند و آنها نیز کلید های مهمی برای داشتن تجارتی بزرگ می باشند .

URL: https://www.success98.ir/wp-content/uploads/2018/12/AF.pdf

نویسنده: ناپلئون هیل

Url: https://www.success98.ir/wp-content/uploads/2018/12/AF.pdf

نویسنده: ناپلئون هیل

ISBN: 21054

تاریخ انتشار: 2021-12-21

فرمت: https://schema.org/EBook

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دانلود کتاب دیجیتال دانلود PDF کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

میتوانید بدون محدودیت این محصول را دانلود نمایید

حجم دانلود با IP ایران نیم بها محاسبه می شود

1 دیدگاه برای کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید – ناپلئون هیل

  1. هادی جوزقی

    کتاب بسیار توپی بود
    خیلی خیلی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *