بازی فراوانی استر هیکس

بازی فراوانی استر هکیس چیست ؟

یکی از پر طرفدارترین تمرینهای جذب پول ، افزایش تجسمی ثروت، در ایران به بازی فراوانی شناخته می شود اما نام حقیقی آن بازی کامیابی یا بازی جذب پول می باشد که برای اولین بار توسط خانوم استر هیکس معرفی شد و جزو تمرینات استر هیکس به حساب می آید. این بازی، به بازی فراوانی ثروت استر هیکس نیز معروف می باشد. عموما افراد، با این بازی  برای به دست آوردن پول تمرین می کنند. این بازی قابلیت افزایش قدرت تصویر سازی، افزایش ثروت و ایجاد احساسات و عواطفی متغیر همچون نشاط، ازادی، شور و هیجان، عشق، خوش بینی، توقعات مثبت، بی صبری، بی قراری، اشفتگی، یاس و ناامیدی، نگرانی و سرخوردگی را دارد.

برای نتیجه گرفتن از این بازی باید به قانون جذب در جهان آفرینش، اعتقاد داشت و اطلاعاتی مفید در مورد اصول و فرمول اولیه قانون جذب کسب کرد؛ چرا که در این بازی باید از قانون جذب بهره برد و برای استفاده از این قانون باید با نحوه ی به کارگیری آن آشنا شد. هر چه تسلط یک فرد بر قواعد قانون جذب بیشتر باشد، نتیجه ی بهتری را از این بازی دریافت می کند.

ایده ی این کار متعلق به خانم استر هیکس می باشد. او برای کسب ثروت و یادگیری روش خرج کردن پول، بازی فراوانی خود را به همگان پیشنهاد می کند. خانم استر هیکس در کتاب قانون جذب خود بیان می دارد که خواسته ها و ناخواسته ها در هر چیزی وجود دارد و تنها راه جذب آن ها احساس و توجه است  نه افکار. این جمله به این معناست که برای کسب بیش تر پول نباید به مقدار کم آن توجه داشت بلکه باید به فراوانی پول توجه نمود‌ هر چند این کار دشوار به نظر می رسد اما  با بازی فراوانی قابل  انجام است. کتاب “بخواهید تا به شما داده شود” به طور کامل به توضیح این بازی پرداخته است. از جمله نام های دیگر بازی فراوانی می توان به تمرین جذب ثروت، تمرین جذب پول و یا بازی پول اشاره کرد.

با بازی فراوانی می توان به سادگی، نقص ها و کمبود های زندگی را با تمرین برطرف ساخت. طبق قانون جذب، عادت هر فرد به ویژگی تفکریِ مقاومت، منجر به دست نیافتن خواسته ها و امیال درونی‌اش می گردد. در واقع هر چه میزان این افکار بیشتر شود، احتمال کسب خواسته ها کمتر خواهد بود؛ این قانون در جهان به اثبات رسیده است. این بازی، توانایی تغییر الگوی مقاومت را به صورت روز به روز و گام به گام در هر فردی را دارد؛ این تغییرات به وضوح در بازیکنان مشاهده خواهد شد. بازی کردن با برنامه ی بازی فراوانی، ذهن فرد را از فقر و عوامل وابسته به آن خالی می کند و به راه کسب ثروت هدایت می نماید. این بازی، ذهن ثروتمندی را تربیت کرده و به فرد وضع مالی خوبی را القا می کند‌؛ کافی است که عقیده ی شما بر اساس قانون جذب باشد تا نتیجه ی قطعی این بازی را به چشم ببینید.

بهترین زمان انجام این بازی، صبح بعد از بیدار شدن از خواب می باشد؛ چرا که با این کار روز خود را با احساس شادی و نشاط آغاز خواهید کرد. باید خود را ملزم به انجام این بازی بدانید اما نباید آن را از روی اجبار انجام دهید. اگر در طی این بازی به طور مثال در روز ششم، بازی را انجام ندادید باید دوباره از ابتدا شروع کنید. مدت زمانی که برای تمرین با بازی فراوانی صرف می کنید، کاملا به شما وابسته است و شما می توانید از یک ربع تا چندین ساعت به انجام این بازی مشغول باشید.

ویدیو توضیحات خانوم استر هیکس ( آبراهام ) درباره بازی فراوانی

آموزش بازی فراوانی استر هیکس

به هنگام تصمیم گیری برای انجام بازی، بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید :

  • بازی فراوانی دارای قواعد و ضوابط خاصی نیست و تنها کافی است با روش انجام بازی آشنا باشید تا بتوانید آن را تا مراحل آخر طی کنید.
  • برای انجام بازی، باید قوه ی تخیلی قوی داشته باشید و تا می توانید از آن بهره ببرید.
  • شاید در انجام بازی پول واقعی وجود نداشته و همه چیز به صورت مجازی باشد اما باید برای رسیدن به موفقیت، باید مقاومت را در افکار خود ازبین برده و همه چیز را واقعی تلقی کنید.
  • در صورتی که مقاومت خود را از بین ببرید، بازی برای شما احساسات خوشی را به ارمغان خواهد آورد.

برای انجام دادن بازی، یک حساب بانکی فرضی برای خود ایجاد کنید ولی آن را در ذهن خود واقعی تصور کنید؛ به گونه ای که شما یک دفترچه چک داشته و هر روز برای خرید خواسته های خود، چک می کشید. شما در طول روز باید تمامی پول هایی که در حساب خود دارید، صرف خرید خواسته ها و تمایلات خود نموده و هیچ پس اندازی برای خود نگه ندارید. شما می توانید در خارج از بازی برای خود یک دفترچه چک درست کنید تا بازی برایتان واقعی تر جلوه نماید. شما باید مخارج روزانه ی خود را در رایانه یا موبایل خود نوشته و ذخیره نمایید. هرچه بازی را جدی تر بگیرید، در آخر موفق تر خواهید بود.

بازی فراوانی استر هیکس
بازی فراوانی استر هیکس

این بازی، سطح ارتعاش های ذهنی شما را در ارتباط با مسائل مالی افزایش داده و فرکانس ذهن شما را با فرکانس  پول هماهنگ کرده و در یک سطح قرار می دهد. در ابتدا، بازی برای شما مشکل است و ممکن است آن را کنار بگذارید ولی باید بدانید که با گذر زمان، قوه ی تخیل شما تقویت شده و این بازی برای شما جذابیت پیدا خواهد کرد.

در روز اول بازی، بانک کائنات به حساب بانکی فرضی شما مبلغی معادل یک میلیون تومان واریز می کند. سپس به شما برای خرج کردن کامل این پول، به مدت ۲۴ ساعت، زمان داده می شود. شما باید در این زمان، مایحتاج ها و خواسته های خود تا سقف یک میلیون تومان خریداری نمایید. در روز دوم بازی، بانک کائنات دو میلیون تومان برای شما واریز می کند و دوباره ۲۴ ساعت برای خرج کردن آن وقت خواهید داشت. در روز های بعدی به ترتیت یک میلیون بر میزان پول دریافتی شما افزوده خواهد شد. اگر این تمرین را به مدت یک سال انجام دهید، مبلغی معادل ۶۶ میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان به حساب فرضی شما فرستاده می شود و شما می توانید آن را در دنیای ذهنی خود، در طول یک روز به طور کامل خرج کنید و دوباره فردا پول بیشتری دریافت نمایید.

برای انجام بازی نیاز به تمرکز فوق العاده ای دارید تا بتوانید پول های خود را خرج نموده و حساب و کتاب خود را نگه دارید. این برنامه، در واقع با تقویت تمرکز افراد منجر به افزایش قدرت تصور در آن ها می شود. در هر روزی که چول خود را برای خرید صرف می کنید، تاریخ و مبلغ خرید و نام محصول خریداری شده را بنویسید‌. به مرور زمان مبالغ چک شما افزایش یافته و محصولات ارزشمند تری را در دنیای خیالی خود خریداری خواهید نمود.

برای ایجاد حس واقعی بودن در خود، می توانید تمام چیز هایی که مورد علاقه ی شماست، را خرید نمایید. اگر چه دانستن قیمت دقیق خواسته های مورد نظرتان ضروری نمی باشد اما بهتر است سعی کنید برای هر کدام از خریدهایتان، در اینترنت و یا بازار واقعی جستجو کنید و قیمت آن را برآورد نمایید‌ و بهترین نمونه را برای خود خریداری کنید. این امر منجر می شود که شما یک خرید واقعی را تجربه نمایید‌.  در روز های اول بازی، شاید موفق به تجسم و واقعی جلوه دادن این کار برای خود نباشید؛ علت این اتفاق به مقاومت ذهنی شما باز می گردد. علاوه بر این، ضمیر ناخود آگاه هر کس درک و توجه به شرایط واقعی را انتخاب می کند و نسبت به درک دنیای تخیلی مقاومت دارد؛ بنابراین سختی  بازی در روز های اول، کاملا طبیعی است. شما می توانید صبور باشید و به مرور زمان نتیجه ی مورد نظر خود را دریافت نمایید.

شایان ذکر است که شما می توانید بازی خود را با هر مبلغی که می خواهید و فکر می کنید مورد نیاز شماست شروع کنید اما باید بدانید که برای دریافت نتیجه ی خوب از این تمرین، باید ذهنتان را باور پذیر کنید که این کار روز به روز و با صبر انجام خواهد شد؛ برای این کار، بهتر است که شما در روز های اول مبلغ هنگفت دریافت نکنید تا آرام آرام بازی برای شما واقعی جلوه نماید. شروع بازی با مبلغ قابل قبول و تجسمی، ذهن شما را برای کار با پول بیشتر آماده کرده و خواسته های شما به مرور زمان نمود خواهد کرد و در روز صدم، ذهن شما، بازی را در شرایط واقعی تجسم می نماید. ذهن آدمی بین واقعیت و خیالات، تفاوتی قائل نیست؛ از این رو، واقعی جلوه کردن این تمرین پول سازی، موفقیت شما را افزایش خواهد داد؛ بنابراین، تا جایی که برای شما مقدور است بازی را با هیجان کامل و شادی و نشاط انجام دهید تا خود را یک ثروتمند واقعی در نظر بگیرید. شما همچنین می توانید مبالغ افزایش پول را در روز های بعد تغییر دهید؛ یعنی به جای افزایش یک میلیونی پول شما، میزان ۵۰۰ هزار تومان یا ۲ میلیون تومان و یا مبالغی دیگر به پول روز قبل شما افزوده شود.

بسیاری از افرادی که به تمرین با بازی فراوانی می پردازند، در روز های ابتدایی به دلیل خرج کردن بی دغدغه ی پول خود، احساس شادمانی و بی نظیری دارند اما با گذشت حدود ۲۰ تا ۳۰ روز، آن ها دیگر احساس اولیه خود را ندارند و نمی دانند چه جیزی را باید با پول خود خریداری کنند‌. برخی هم تمرین با این بازی را به فراموشی می سپارند. علت اصلی این اتفاق نیز به مقاومت های دهنی فرد نسبت خرج کردن زیاد پول باز می گردد. که خود از باور های غلط جواب مختلف منشا می گیرد. تنها راه ازبین بردن این مقاومت های حاصل از دنیای واقعی و ناملایمات آن، ادامه دادن بازی می باشد.

تاثیر این بازی زمانی هست که از دسته چک بازی فراوانی استفاده کنید و با دست مبالغ رو بنویسید و حس نوشتن یک چک واقعی و پرداخت مبلغ واقعی رو داشته باشید . به همین دلیل استفاده از اپلیکیشن بازی فراوانی اصلا پیشنهاد نمیشه و نمیتونه تاثیر مناسبی هم برای شما بزاره و حس یک کار تکراری و بیخودی رو بهتون میده .

در روند خریدن اجناس واقعی شما میرید اونا رو میبینید و لمس میکنید و حتی امتحان میکنید . در این کار هم سعی کنید اگر براتون مقدوره حتما این کارو انجام بدید . مثلا اگر شما فلان گوشی رو میخواید بخرید حداقل یک سرچ کنید عکس هاش رو ببینید و قیمت واقعیش در همون روز رو در بازی فراوانی خرج کنید . نه اینکه الکی فقط یک سری اعداد رند استفاده کنید تا پول تمام بشه .

هدف از انجام بازی فراوانی استر هیکس چیست ؟

هدف از این بازی ایجاد احساس ثروتمند بودن در شما نیست بلکه این بازی قصد دارد دیدگاه شما از وضع مالی خود و احساسات و عواطف مربوط به مسائل مالی را در شما بهبود بخشد. این بازی با استفاده از قانون جذب، چیز های مورد علاقه ی شما و خواسته هایتان را به سوی شما جذب خواهد کرد.

بازی فراوانی
بازی فراوانی

نتایج بازی فراوانی استر هیکس

همان طور که گفته شد، این بازی در ابتدا مشکل است اما با گذشت زمان مقاومت ها از بین خواهد رفت و فرد دارای قدرت پذیری بیشتری برای مسائل مالی خود در دنیای بازی خواهد شد. در آخر مشاهده خواهید کرد که شرایط مالی شما حتی در دنیای واقعی هم بهتر جلوه می کند و هر تمرینی که در بازی انجام داده اید، به دنیای واقعی شما راه پیدا خواهد کرد. استفاده از قدرت تخیل در این بازی، احساس شادی را به صورت واقعی در فرد ایجاد کرده و نتایج آن در زندگی فردی و اجتماعی فرد بروز خواهد کرد.

مطابق قوانین قانون جذب، هر چیزی شامل انرژی می باشد و برای شکل دادن به این انرژی ها باید زمان صرف کرد و با دقت کامل، تمرین نمود‌. اگر برای شکل دادن به افکار خود و انرژی های موجود در آن، در زمانی مناسب تمرین های دقیق انجام دهید، به طور حتم نتایج شگفت انگیزی را مشاهده خواهید کرد.

برای گرفتن نتیجه از این بازی، ضرورتی برای انجام آن تا پایان یک سال یا ۳۶۵ روز نمی باشد. در واقع، نتیجه گرفتن از بازی تنها به قدرت باور و ایمان شما به قانون جذب و بازی وابسته است. هر چه باور شما بیشتر باشد، نتیجه ای که دریافت می کنید نیز بهتر خواهد بود. همان طور که آقای کارنگی بیان داشتند که هر کسی چیز هایی را از دنیای پیرامون خود دریافت خواهد نمود که به آن باور دارد. در واقع قانون جذب ملاک نتیجه گرفتن از این بازی است. در صورتی که کسی به قانون جذب اعتقادی نداشته باشد، هیچ نتیجه ای از این بازی دریافت نمی کند.

قوانین بازی فراوانی استر هیکس

  1. زمان صرف پول شما به مدت ۲۴ ساعت می باشد و شما باید تمامی پول خود را در یک روز برای خرید خواسته هایتان صرف کنید.
  2. نباید به بازی عادت کرده و صرفا به عنوان یک تکلیف روزانه آن را انجام دهید. این کار اهمیت بازی را برای شما کاهش می دهد و دیگر واقعی بودن در آن معنایی نخواهد داشت.
  3. اگر بازی را با خستگی و بی حوصلگی انجام دهید، در مدت زمان کوتاهی آن را رها خواهید کرد.
  4. پس انداز کردن با فلسفه فراوانی تناقض دارد؛ بنابراین نباید به هیج وجه پول های خود را پس انداز کنید. این پول را نباید به کسی قرض بدهید و یا با آن اقساط بانکی دریافت کنید و حتی نباید از آن برای سرمایه گذاری بهره ببرید؛ زیرا هدف بازی، آماده کردن ذهن شما برای تطابق با مسائل مالی و خرید های مورد نظر شماست.
  5. توجه داشته باشید که تجربه ی شما در بازی، در زندگی واقعی شما نفوذ خواهد کرد.
  6. از خرید چیز های تکراری بپرهیزید و همان چیز هایی را بخرید که در دنیای واقعی به خرید آن ها تمایل دارید.
  7. خرید سکه برای هدیه دادن و یا استفاده شخصی امکان پذیر است اما برای سرمایه گذاری، توسط قوانین بازی ممنوع شده است.
  8. خرید های روز های بعد خود را با مبلغی که برایتان واریز می شود، هماهنگ کنید و چیز هایی که مبلغ خرید آن ها از پول شما بیشتر است را به روز های بعد موکول کنید. هم چنین، می توانید به جای این کار، مبالغ دریافتی خود در روز های آینده را محاسبه کرده و برای خرید یک محصول چند چک با زمان های مختلف به فروشنده بدهید تا در روز های بعد آن را پرداخت نمایید.
  9. باور های شما تعیین کننده طول زمان صرف شده برای بازی و نتیجه ی حاصل از آن می باشد؛ بنابراین باید باور های خود را با بازی و قوانین حاکم بر آن هماهنگ نمایید.
  10. خسته شدن از بازی و یا فراموش کردن آن، نشان دهنده ی مقاومت ذهنی شماست؛ بنابراین باید با صبر و تلاش و صرف کردن زمان به مبارزه با مقاومت ذهنی خود بپردازید.
  11. بهتر است در ابتدا به خرید محصولاتی کوچک و ارزان تر بپردازید تا در روز های بعد بهبود وضعیت خود را به طور کامل احساس کنید.
  12. برای واقعی به نظر رسیدن بازی، برای انتخاب خرید های خود وقت بگذارید و در مورد آن ها جستجو کنید. می توانید از مغازه های مختلفی در بازار های روز و یا بازار های آنلاین بازدید نمایید.
  13. از تجسم خلاق و تصویر سازی برای تقویت قوای تخیل خود بهره ببرید. پیش از خواب به لیست خرید خود نگاه کنید و با تصور اینکه هر چه میخواهید می توانید برای خود بخرید، احساس نشاط و شادمانی در خود ایجاد کرده و بخوابید. در صبح فردا، با انرژی‌ ای که درشب گذشته در خود ذخیره کرده اید، به انجام بازی پرداخته و انرژی مثبت خود را تقویت کنید. با این کار، روز با نشاطی را برای خود خواهید ساخت و انرژی هایی منفی را از دنیای خود دور خواهید کرد.

سوالات متدوال بازی فراوانی استر هیکس

هدف از این بازی ایجاد احساس ثروتمند بودن در شما نیست بلکه این بازی قصد دارد دیدگاه شما از وضع مالی خود و احساسات و عواطف مربوط به مسائل مالی را در شما بهبود بخشد. این بازی با استفاده از قانون جذب، چیز های مورد علاقه ی شما و خواسته هایتان را به سوی شما جذب خواهد کرد.

اگر سوال دیگری درباره بازی فراوانی دارید لطفا در قسمت نظرات مطرح کنید . خیلی زود پاسخ خواهیم داد !

مقالات اطلاعات عمومیمقالات کسب ثروت
2 دیدگاه

مقالات مشابه

نتیجه‌ای پیدا نشد.

2 دیدگاه.

  • لیلا موسوی
    02/03/1399 12:42

    سلام
    عکس بالا رو یک چک گذاشتید که مال سایت هست
    من از این دسته چک ها میخوام ، چطوری میتونم دریافت کنم ؟

    • موفقیت 98
      02/03/1399 12:44

      سلام و وقت بخیر
      در حال حاضر امکان ارائه دسته چک فراوانی نیست و در حال آماده سازی می باشد .
      به زودی ارائه خواهد شد .
      موفق باشید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.